Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Pizza cu blat din franzela

Cremes cu fructe

Snitel din piept de curcan

Prajitura "Malai in lapte"







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Tocana de legume cu orez
Tocana de legume cu orez

O reteta foarte usor de pregatit si foarte buna mai ales pentru zilele de post.

Ingrediente:

-5-6 ardei
-2 cepe mari
-3 rosii
-1 cana de orez
-ulei,condimente(sare,piper,vegeta)





Preparare:

Taiati ceapa julien si ardeii fasii subtiri.
Intre timp puneti orezul spalat bine la fiert cu putine sare.



Intr-o cratita caliti ceapa putin....




... cand aceasta devine aurie puneti ardeii;condimentati cu sare,piper,vegeta si lasati legumele la inabusit(la foc potrivit) amestecand periodic.




Dupa ce ardeii s-au inmuiat bine puneti orezul fiert,si rosiile taiate feliute subtiri. Condimentati dupa bunul plac ,daca mai este nevoie....




..Se mai lasa la foc mic totul pana cand rosiile incep a se inmuia.


si gata tocanita!!!!


Etichete: , ,

7 Comments:

cred ca ii buna

6 august 2009 la 12:22  

am sa o incerc si eu,cred ca este buna

31 august 2009 la 23:02  

nu mi se pare ceva interesant. cand aud de ceapa prajita aurie deja mi se apleaca

23 octombrie 2009 la 10:50  

eu am probat asa cum ai scris,si mi-a iesit super buna..soacra mea e austriaca,dar i-a placut asa de mult c-a ma laudat foarte mult.elisa

18 decembrie 2009 la 11:37  

Elisa,
Ma bucur ca ti-a placut!sa sti ca eu o fac destul de des..si desi e cu ceapa prajita eu cred ca e destul de "Healthy" =))

30 ianuarie 2010 la 11:21  

si eu fac aceasta reteta , numai ca eu o numesc GHIVECI :) E SUPERRRRR BUNA

1 februarie 2010 la 11:58  

Acesta este reteta clasica, foarte buna, dar incercati sa adaugati la sfarsit si vreo trei linguri de smantana...ei, cum e?

4 septembrie 2010 la 20:32  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter