Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Rulou din piept de pui cu vin alb

Premiu Hard working blog de la Dimitrana!

Placinta cu visine si branza dulce

Patato wedges cu ierburi de provence

Turkey Burger

Somon cu salata de cartofi

Farfalle cu bacon si spanac

Premiii :)!de la Daniela si Camelia

Vinete pane cu sos de usturoi

Bomboane Raffaello







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Am revenit :)!
Buna,

Uite ca dupa o absenta luuuunga,lunga am reusit si mi-am revenit ..., am revenit...:D...sper eu sa fie un "come back " in forta si sa nu va dezamagesc!
In primul rand vreau sa multumesc tuturor care in continuare au vizitat blogul (wow!! am ramas surprinsa de numarul de vizitatori) de altfel multumesc mult si gagicutelor care m-au premiat si celor care m-au criticat :D .. Va pupacesc si va multumesc mult!
Multe s-au mai intamplat de la ultima mea postare ,mi-ar lua o vesnicie sa va povestesc :))..cel mai happy eveniment a fost de curand ..ziua mea de nastere :D!
Cateva pozici:
tortuletul(facut de mine :>)...


Un buchetel de flori minunat primit in dar....
si sarbatorita...:D
Thank's again!!:D si ne auzim in curand!
5 Comments:

Bine ai revenit Cristina, intr-adevar tare lunga absenta ta! Sper ca esti ok, tortul arata minunat!daca e ptr tine iti spun LA MULTI ANI! te pup.

6 octombrie 2009 la 22:03  

Hallo Domnutä de la Anglica,

acuma extra pentru mine nu trebuia sä faci asa un Tort de fein, da nui Problemä cä vin repede sä nu se strice :-))))))
Bine ai revenit , ne bucuräm mult..
Si iar ne-ai trintit o Posä de Chiocolatä de la tine. Super fein...

Te salut cald din Nürnberg Jacob

7 octombrie 2009 la 00:36  

Bine ai revenit si La multi ani!

7 octombrie 2009 la 01:43  

Achso , asa e la Virsta mea nu mai funktioneazä totul Optimal:-)))))
Scuze , am uitat sä zic " La multi Ani " si multä Fericire..


Ciao

7 octombrie 2009 la 05:19  

Bine ai revenit Cristina :)

7 octombrie 2009 la 06:30  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter