Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Tochitura

Cuib de viespi

Papanasi cu ciocolata

Zuppette

Ciorba de pui cu smantana

Prajitura cu nuca si crema caramel

Cartofi Frantuzesti cu sunca presata

Tocanita de mazare

Ciorba de pui cu orez

Shaorma







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Bezele cu crema de ciocolata
Bezele cu crema de ciocolata




Ma tot gandeam zilele astea sa fac ceva dulce,da dulce de tot si uite asa dis-de-dimineata mi-am amintit de serbetul pe care il adoram in copilarie,de napolitanele cucu-rucu(sau cum s-o scrie :D ) si de bezelele colorate pe care le primeam ori de cate ori venea cineva in vizita...asa ca am dat fuga in bucatarie,am consultat cartea de bucate si yuppppii am gasit reteta de bezele care suna cam asa:

Ingrediente:

-4 albusuri
-250 gr zahar pudra
-suc de lamaie



Preparare:

Bateti albusurile bine,bine impreuna cu zaharul apoi adaugati o lingurita de suc de lamaie,bateti in continuare pana cand bezeaua devine foarte solida.





Din bezeaua rezultata faceti gramajoare cu cornetul sau cu o lingurita pe o tava cu hartie de copt.




Dati la cuptor la 120 de grade pentru 1 ora.
Intre timp faceti crema de ciocolata :

Ingrediente :

-50 gr ciocolata
-50 gr smantana lichida


Aduceti smantana in punctul de fierbere dupa care o luati de pe foc,puneti ciocolata bucatele si amestecati pana cand aceasta se topeste.Lasati glazura putin la rece apoi o mixati pana aceasta devine cremoasa.



Asa aratau bezelele mele gata scoase din cuptor :



Le lipiti cu crema de ciocolata sau le papati asa simple..sunt bune,bune dar si foarte dulci!..asa ca grija mare cate papati :P











Etichete:

5 Comments:

mmmmm.....m-ai lasat cu un gust in gura....simplu si bun...excelent pentru perioada asta cu "criza"....la mai multe...succes:-*

26 martie 2009 la 08:31  

Foarte dragut blogul tau , imi place ca are acelasi titlu ca si al meu, te-am pus sub "urmarire" , astept retete noi ! Weekend placut, Amalia

27 martie 2009 la 00:41  

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

27 martie 2009 la 10:02  

Bine zis Paul,sunt numai bune pentru perioada asta..trebuie sa ne mai indulcim viata..si daca nu avem cu ce,macar cu cate o bezea:)))!te pup si iti urez succes si tie

27 martie 2009 la 10:05  

multumesc Amalia!tocmai am rasfoit si blogul tau si am ramas fara cuvinte!felicitari si tie furnicuta!weekend placut:*

27 martie 2009 la 10:07  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter