Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Carrot cake

Premii de la Miha!

Pizza cu spanac

Prajitura cu Foi de Napolitana

Tort alb-negru de biscuiti

Mic dejun delicios :)

Am revenit :)!

Rulou din piept de pui cu vin alb

Premiu Hard working blog de la Dimitrana!

Placinta cu visine si branza dulce







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Salata cu tofu afumat,spanac si zucchinni crud
Salata cu tofu afumat,spanac si zucchinni crud
O salata simpla si plina de vitamine .


Ingrediente :
Cantitatea ingredientelor depinde de ce avem in frigider =))
Eu am folosit asa :
- 1 zucchinni
- 3 rosii
- salata verde
- ¼ castravete
- spanac
- ulei masline
- sare,piper

Mod de preparare :

Am curatat dovlecelul de coaja si l-am taiat fasii foarte subtiri cu aparatul de curatat legume,


Dovlecelul arata asa :



Am taiat fasii salata si rosiile






Am adaugat spanacul spalat bine si castravetele taiat rondele,



Am taiat tofu cubulete (si cateva ciupercute ramase prin frigi),am prajit putin tofu si ciupercutele cu putin ulei de masline



am pus totul peste salata…

Am condimentat putin si gata salata…



Foarte buna !eu mai servesc salata asta si cu macaroane cand stomacul cere ceva mai consistent :D


Etichete:

7 Comments:

Imi plac salatele de genul acesta!Arata foarte bine!

23 martie 2010 la 04:49  

Mariette,ma bucur ca iti place!
o zi buna si te mai astept in vizita ;)!

23 martie 2010 la 05:47  

Tare bine arata salata si e f sanatoasa;;)! Yamm..pupic!

23 martie 2010 la 13:13  

Pe cat de buna e bravo mai ales tofu imi place mult...

29 martie 2010 la 01:01  

Miha,Surac,Va multumesc!
o zi placuta!

30 martie 2010 la 07:28  

Salata este pe gustul meu si arata apetisanta foc! Mi-ai facut pofta de o salata cu tofu.
Stiu ca este tarziu deja, dar eu am lipsit cateva zile de pe blog din motive obiective. In lipsa am primit niste premii virtuale de la doua bloggerite pe care le admir. De aceea nu am mai facut nominalizari, ci doar invitatii la unele persoane sa primeasca aceste premii frumoase.
Nu stiu ce politica privind premiile virtuale ti-ai propus sa adopti, dar daca-ti face placere, eu le ofer cu placere. La sectiunea "Premii si lepse", premiile frumoase sunt si ale tale, pentru ca-mi place ce am vazut aici. Cu drag, Elena.

30 martie 2010 la 13:37  

WOw,bineinteles ca vin sa imi iau premiile!multumesc tare,tare,tare...din tot sufletelul meu!

31 martie 2010 la 11:36  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter