Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Spanac popey..

Stir fried rice

Pui la cuptor pe sticla

Pizza rulata

Salata de pui cu bacon si cascaval

Ciorba de varza

Ciorba taraneasca

Tocana de legume cu orez

Pizza cu blat din franzela

Cremes cu fructe







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Pui stifado
Pui stifado

O reteta greceasca asa cum scrie pe blogul e-retete , pe care am gasit-o si care de la prima vedere mi-a facut cu ochiu, si cum mie imi place la nebunie carnea de pui am decis sa fac si eu reteta care suna cam asa:

Ingrediente

-1 pui intreg- (sau 10 pulpe pui)
-5 linguri ulei masline(in cazul in care nu aveti puteti folosii si ulei de floarea soarelui)
-7 catei usturoi
-3-4 foi dafin
-patrunjel tocat
-6 linguri apa
-1/2 cana bulion (sau 3 linguri pasta de rosii dizolvata in apa)
-1 ceapa mica (sau arpagic)
-unt
-sare, piper




Preparare:

Pentru ca vremea de afara era mohorata rau si mi-era o lene sa fac o plimbarica pana la magazin am hotarat sa cotrobaiesc prin congelator in cautare de pui asa ca eu am folosit -5 pulpite de pui si 2 bucati piept de pui iar cantitatea de usturoi am redus-o la doar 5 catei(de usturoi...sa nu se inteleaga gresit:))..)
Se incinge uleiul de masline si punem puiul(in cazul in care folositi piept de pui acesta se taie cubulete mai mari) se condimenteaza bine cu sare si piper si se adauga usturoiul pisat.



cand s-a rumenit puiul se rastoarna intr-o tava si adaugam foile de dafin,patrunjelul tocat marunt,bulionul amestecat cu apa sau pasta de rosii si ceapa pe care intre timp am taiat-o marunt si am prajito in unt(eu de altfel am adaugat si o ceapa verde pe care de altfel am gasit-o ratacita prin bucatarie...



se acopera tava cu folie de aluminiu si se da la cuptor cca.o ora la 200 de grade.
Intre timp am fiert putin orez doar cu apa si sare pe care l-am servit ca si garnitura



Minunatia asta am servit-o cu salata de rosii si ardei si bineinteles paine cu usturoi.





















Etichete:

3 Comments:

Buna!In primul rand te felicit pentru CURAJUL taU si in al doilea rand tine-o tot asa!
Acum sa te lamuresc de ce am zis ''CURAJ'' si nu stifado : foarte simplu NU E STIFADO ci doar un amalgam de mancare. Incearca sa nu faci chiar prima reteta care o gasesti in cale pt ca s-ar pute uneori sa fii dezamagita. Stifado se face in Grecia cu carne de iepure sau vita (cel mai adesea). Ai aici o reteta care e cel mai aproape de adevar (crede-ma in 4 ani cat am stat in Grecia am invatat si eu cate ceva): http://www.vacantegrecia.com/mancaruri-cu-carne/friptura-de-pui-stifado.html. Incerca asta si apoi lasa un mesaj aici sa spui si tu parerea ta sincera care dintre cele 2 retete ti-a placut. Bafta!

13 octombrie 2009 la 16:56  

ma scuzi, ASTA E ADRESA CORECTA : http://gastronomie.ele.ro/Stifado_--r1307.html, CEALALTA E CEA CARE AI GASIT-O TU.

13 octombrie 2009 la 16:58  

Anonim,
multumesc de atentionare :D!intradevar trebuia sa ma documentez mai bine..greseala mea de data asta!am citit asa zisa reteta originala si cu siguranta am sa o fac si am sa postez rezultatul!multumesc inca o data si am sa repar greseala in curand!
pupici

16 octombrie 2009 la 17:32  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter