Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Somon cu salata de cartofi

Farfalle cu bacon si spanac

Premiii :)!de la Daniela si Camelia

Vinete pane cu sos de usturoi

Bomboane Raffaello

Cassava cake

Rulouri din piept de pui cu cascaval

Cartofi copti si umpluti

Drob de miel

Pasca







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Turkey Burger
Turkey Burger

Ca sa mai alternez un pic si sa nu pierd din calorii dupa ce timp de cateva zile am tot mancat peste =)) ,am facut burgeri :D .Ce era mai bun de atat pentru o dieta echilibrata ?ca vorba Mihei :“o dieta echilibrata inseamna cate o prajitura in fiecare mana” =))..Revenind la burgeri :D mie personal mi-au placut foarte tare iar de preparat se prepara foarte repede.




Reteta e urmatoarea :

Ingrediente:

-500 grame carne tocata de curcan sau pui
-1 mana pesmet de paine
-1 ou batut
-3 catei de usturoi
-100 ml supa de pui
-1/2 lingurita de paprika
-sare,piper,oregano




Preparare :

Framantati bine carnea cu paprika,sare,piper,putin oregano si usturoiul pisat.
Adaugati pesmetul,oul si supa de pui si framantati bine,bine(aproximativ 5-10 minute).





Din compozitia rezultata formati burgeri cu mana(mie mi-au iesit 5 chiftele) si se dau la frigider pentru 20-30 de minute.



Se prajesc pe gratar sau in cuptor.



Eu i-am prajit in tava de la aragaz pe support si au iesit foarte bine chiftelele fara grasime ,iar dedesuptul lor am reusit sa fac in acelasi timp si cartofi.




Dupa ce ati prajiti chiftelele bine pe ambele parti le asezati in chifle si le serviti alaturi de ce aveti la indemana si ce va place.
Noi am papat burgeri cu branzica topita,salata si cartofi prajiti in cuptor.

Etichete: ,

14 Comments:

ce bine arata . Imi place mai ales ca pemine ma incanta burgherii

29 mai 2009 la 23:42  

pai si eu am cam mincat peste...pot sa fur un burger?yammmy mai arata!

30 mai 2009 la 08:33  

Sandytza,
multumesc de vizita!ma bucur ca iti place cum arata!

30 mai 2009 la 15:58  

Alison,te invit cu cel mai mare drag la un burger cu cartofi si un pepsi:))..nu de alta da sa fie complet meniul!:D
pupici

30 mai 2009 la 16:00  

mniam mniam eu sunt adepta hamburgerilor si cei mai buni sunt facuti in casa asta e verificat :)

31 mai 2009 la 12:32  

Intradevar Ninia!de fapt,parerea mea este ca absolut tot ceea ce e facut de manutele noastre e mai bun.
te pupucesc

31 mai 2009 la 19:01  

arata foarte bine !!!!mmmm,,m-ai facut o pofta!

3 iunie 2009 la 22:27  

these looks OMG!!! thanks for posting these

5 iunie 2009 la 07:20  

Ana,data viitoare cand mai pregatesc burgeri te invit si pe tine ;))
pupici

6 iunie 2009 la 16:42  

Anonim:
thank you very much for all of your comments!i'm glad that you like my burgers:)).
kisses

6 iunie 2009 la 16:44  

Superb, absolut delicios.

9 iunie 2009 la 04:29  

Multumesc Vicky!
esti tare dragutica,iti multumesc iubita de vizita!
te pupic si spor la bucatarit!

9 iunie 2009 la 06:47  

unde ai gasit chifle de-alea? am cautat peste tot si n-am vazut

11 februarie 2010 la 01:56  

Anonim,eu nu locuiesc in Romania :( tocmai deaceea nu cred ca ai gasit chifle la fel ca si ale mele.
Te pupic si astept sa imi zici daca intr-un final ai gasit ceva asemanator.

19 februarie 2010 la 01:20  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter