Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Pizza rulata

Salata de pui cu bacon si cascaval

Ciorba de varza

Ciorba taraneasca

Tocana de legume cu orez

Pizza cu blat din franzela

Cremes cu fructe

Snitel din piept de curcan

Prajitura "Malai in lapte"







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Pui la cuptor pe sticla
Pui la cuptor pe sticla

In felul acesta am invatat de la tatal meu sa pregatesc puiul la cuptor si ramane una dintre variantele mele preferate fiindca facut in asa fel puiul nu este sec si este foarte crocant.

Ingrediente:

-un pui
-50 gr unt
-sare,piper,vegeta,boia,rozmarin
Preparare:

Spalati bine,bine puiul ,condimentam bine doar cu sare si lasati sa stea asa o jumatate de ora dupa care topiti untul si ungeti bine puiul cu unt.
Faceti un amestec de condimente din vegeta,piper,boia si rozmarin si condimentati din nou puiul si pe dinauntru.
Spalati bine o sticla de 0.300 ml (de sticla :) si nu de plastic),umpleti sticla cu apa si fixati puiul pe ea.Intr-o tava plina 3/4 cu apa puneti sticla cu puiul si dati totul la cuptor la 180C pentru aproximativ 1 ora jumatate sau pana cand puiul s-a rumenit bine,bine.

O poza cam neclara cu puiucul:) meu la cuptor(al meu e insa pe borcan fixat fiindca nu aveam nici o sticla pe acasa in momentul acela insa s-a facut la fel de bine ).
Si o poza mai clara cu puiul gata facut....

O pulpita tare buna servita cu orez stir fried si salata de rosii....

Etichete:

12 Comments:

Chiar ar merge acum un pui pe sticla, mi-ai facut o pofta

19 martie 2009 la 01:31  

viky ma bucur sa te gasesc pe bloguletul meu.:*
Sa sti ca si eu chiar acum ma gandeam ca tare ar merge un pui pe diseara insa am gasit o noua retetuca tare interesanta de pui la cuptor.Am s-o postez sper sa iti placa.
pupici

19 martie 2009 la 08:00  

super azi nu am timp dar maine sigur incerc reteta

25 septembrie 2009 la 08:07  

eu am pulpe cum fac le bag in borcan si pun si capac ?hhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm trebuie sa fie foarte bun ?incercati si voi
pofta mare

10 ianuarie 2010 la 12:18  

Multumesc!rezultatul care e cu pulpele in borcan :D...suna destul de interesant...
pupici

30 ianuarie 2010 la 11:01  

foarte tare reteta astazi o sa o incerc si eu

6 februarie 2010 la 03:56  

Arata delicios!
O sa folosesc reteta ta, multumim familiei "cooking4fun" pentru impartasirea ei :).

10 februarie 2010 la 02:01  

Asa cum am promis, l-am pregatit aseara.
Multumesc pentru reteta, au fost incantati cu totii si crede-ma, nu sunt toti usor de multumit.
Daca a mai ramas o bucatica mica, mica, e pentru ca nu mai puteam manca, altfel...

Trebuie sa mai spun si ca s-a cerut deja bis la el!

11 februarie 2010 la 06:12  

Ma bucur extrem de tare ca v-a placut!!sa va fie de bine si te mai astept pe aici!!!
o zi buna si plina de energie!

19 februarie 2010 la 01:17  

Bis! bis!

Aseara l-am refacut, cu acelasi succes.
Acum plang ca nu stiu daca am sa gasesc lapte condensat si lapte praf, sa fac Rafaello, caci napolitana nici atat... :(

24 martie 2010 la 06:32  

Retzetar,ma bucur ca are succes puiul pe sticla!
Lapte condensat daca nu ma insel poti face si acasa,cauta reteta pe internet cat despre laptele praf si napolitana nu stiu ce sa zic :D daca nu locuiesti in romania probabil o sa gasesti ceva mai greu..la fel si eu mi-a luat ceva vreme pana am invatat ingredientele de aici si alternativele.
Te pup si iti urez o zi buna!!

30 martie 2010 la 07:32  

maine incerc si eu reteta ta ....abea astept rezultatul :)

19 mai 2011 la 23:53  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter