Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Pui la cuptor pe sticla

Pizza rulata

Salata de pui cu bacon si cascaval

Ciorba de varza

Ciorba taraneasca

Tocana de legume cu orez

Pizza cu blat din franzela

Cremes cu fructe

Snitel din piept de curcan

Prajitura "Malai in lapte"







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Stir fried rice
Stir fried rice cu ou si ciuperci

Am tot incercat stilul asta de orez in zeci de variante si e tare bun .Una din variante este cea cu ou si ciuperci care mi s-a parut mie ca merge bine alaturi de puiul pregatit intr-o Duminica(reteta e adaptata stilului meu:) si nu e cea de baza ).

Ingrediente:

-o legatura ceapa verde(eu am folosit ceapa normala=)) pentru ca doar asa aveam pe acasa)
-1 conserva ciuperci
-2 oua
-1 bol mai marisor de orez (ideal ar fi ca acesta sa fie fiert cu cateva ore inainte si dat la frigider)
-sos de soia
-sare,piper,2 fire patrunjel si 3 lingurite seminte de susan(optional)

Preparare:

Bateti bine ouale,condimentati cu sare si piper si apoi le preparati exact ca si pentru papa doar ca le lasati mai mult timp pe foc pana cand oul devine rumen.
....taiati marunt ceapa si o caliti cu putin ulei.Cand aceasta s-a immuiat putin puneti ciupercile si orezul. Lasati orezul aproximativ 5-10 minute pe foc(pana cand acesta devine rumen) , amestecati continuu. Intre timp puneti 2-3 linguri pline de sos de soia,atentie este foarte sarat, si abia apoi condimentati dupa bunul plac.Cand acesta e aproape gata puneti semintele de susan si patrunjelul....
...la sfarsit adaugati oul..


si voilla..gata orezul

Etichete:


Free Counter