Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Salata cu tofu afumat,spanac si zucchinni crud

Carrot cake

Premii de la Miha!

Pizza cu spanac

Prajitura cu Foi de Napolitana

Tort alb-negru de biscuiti

Mic dejun delicios :)

Am revenit :)!

Rulou din piept de pui cu vin alb

Premiu Hard working blog de la Dimitrana!







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Gratar de vita si ceapa caramelizata
Gratar de vita si ceapa caramelizata





Astazi am avut parte de un pranz delicios,fiindca am fost libera :D am zis ca merit sa ma rasfat cu ceva bun,ceva ce nu am incercat niciodata ; plimbandu-ma prin magazine mi-a sarit in ochi o vacuta...de ciocolata =)) si au inceput ideile pt meniu sa curga ; uite asa am decis sa incerc carnea de vita dupa care nu m-am dat in vant de cand eram micuta si nici nu m-am atins de ea de atunci...
Ingrediente:
Eu am folosit asa:
-2 bucati carne vita
-ulei masline
-sare de mare
-piper(boabe),piper verde
-1 lingura boia
-1 ceapa
-1 ciuperca
-1 catel de usturoi
Mod de preparare:
Bun,deci am ajuns acasa si am uns carnea pe ambele parti cu ulei de masline,

am condimentat-o cu sare de mare si piper verde zdrobit dupa care am lasat-o in frigider pentr-u o jumatate de ora .


Am incins bine putin ulei de masline si am pus carnea in tigaie la foc iute cate 2 min pe ambele parti dupa care am dat focul foarte incet



,am pus un capac peste (capacul e mai mic ca si tigaia pt ca gratarele sa stea drepte) si am lasat carnea la foc inca 10 minute,mi-e personal imi plac gratarele si friptura foarte bine facute.



Intre timp am taiat solzisori o ceapa mica si o ciuperca mare(fiindca fara nu se poate =)) ,cine ma cunoaste stie ca sunt mushroom si nuts addicted)..





Am incins putin ulei de masline si am pus ceapa





Cand aceasta a inceput sa se inmoaie am adaugat un catel de usturoi zdrobit si o jumatate de lingurita de boia,




am amestecat bine si am pus si ciuperca peste ,Am condimentat bine si am lasat totul vreo 8 minute la foc mic .




Asa arata la final ; am servit cu o salata de rosii cherry cu busuioc(preferata mea) .






A fost foarte bun!cu siguranta de acum nu o sa ma mai dau in laturi de la carnea de vita.


Etichete:

10 Comments:

Ce bun ...imi place tare mult ceapa caramelizata!
Sarbatori Pascale Fericite!

30 martie 2010 la 07:43  

Si eu fac aproape la fel friptura de vita!! Mai putin ciupercuta, dar de data viitoare o includ! ...si in plus, pun putin vin rosu...yummi...

30 martie 2010 la 10:15  

Arata foarte bine fripturica asta! Imi place mult cum ilustrezi retetele. Spor la treburi saptamana aceasta!

30 martie 2010 la 13:32  

Nicoleta,
si mie imi place tare mult ceapa caramelizata; imi aduce aminte de copilarie,bunici...amintiri frumoase
Iti doresc Sarbatori Fericite!!!

31 martie 2010 la 10:37  

Miha,
cu siguranta data viitoare si la mine o sa fie cu vin rosu!:D
te pupic

31 martie 2010 la 10:38  

Elena,
Multumesc tare mult pentru aprecieri!Iti multumesc din suflet si iti urez si eu spor la treaba!

31 martie 2010 la 10:40  

deci, m-ai facut sa-mi ploua in gura.
Trebuie neaparat s-o incerc si eu.

12 aprilie 2010 la 19:44  

If you want to see the mind blowing article with real facts and figures, this has really tremendous impacts on readers.



Web Hosting | Web Design

4 iulie 2011 la 21:44  



Very well explained. I would like to say that it is very interesting to read your blog.

Web Designing Karachi

23 septembrie 2012 la 22:14  


I have found your site to be quite useful. Keep updating your site with in valuable information... Regards
Architectural Walkthrough
Architectural Visualization
Architectural Rendering
3D Animation
Product Animation
3D Modeling
Corporate Presentation
3D Images
Real Estate Publicity
Multimedia Presentation
Saad Ali Cool

23 noiembrie 2012 la 03:51  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter