Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Premii de la Miha!

Pizza cu spanac

Prajitura cu Foi de Napolitana

Tort alb-negru de biscuiti

Mic dejun delicios :)

Am revenit :)!

Rulou din piept de pui cu vin alb

Premiu Hard working blog de la Dimitrana!

Placinta cu visine si branza dulce

Patato wedges cu ierburi de provence







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Carrot cake
Carrot cake


Cu sau fara crema carrot cake are aceasi aroma de poveste,blatul pufos,umed si crocant, dulce si totusi crema este acrisoara,gustul intens de scortisoara....toate astea m-au facut dupa prima incercare sa pregatesc aceasta prajitura in fiecare weekend,desi am fost foarte sceptica la inceput..
Reteta e preluata dintr-o carte de bucatarie primita cadou cu ceva vreme in urma si e asa :

Ingrediente :

-100 grame de alune,nuci,stafide
-350 grame de morcov dat pe razatoarea fine
-280 grame faina
-1 lingurita si jumatate praf de copt
-1 lingurita bicarbonate de sodiu
-1/2 lingurita sare
-1 1/2 lingurita scortisoara
-4 oua
-300 gr.zahar
-1 cana ulei de floaarea soarelui
-2 lingurite extract de vanilie sau esenta de vanilie

Crema
-50 gr. Unt nesarat
-220 crema de branza(Philadelphia)
-100 gr zahar pudra
-1 lingurita extract de vanilie sau esenta
-Sucul de la o lamaie

Mod de preparare

Preincalziti cuptorul la 180 de grade,ungeti tava cu unt sau ulei si hartie de copt. Rumeniti putin alunele dupa care le maruntiti.



Curatati morcovii si datii pe razatoarea fina iar intr-un bol separata amestecati impreuna faina ,praful de copt,bicarbonatul,sarea si scortisoara.


Bateti ouale intregi impreuna cu zaharul pana compozitia devine groasa(aproximativ4-5 minute),

adaugati uleiul in reprize si esenta de vanilie.






Adaugati faina iar cu o lingura de lemn amestecati de sus in jos,



adaugati si morcovul razalit fin deasemenea si nucile,alunele...si amestecati totul bine.



Dati totul la cuptor pentru 30-45 de minute(dupa 30 de minute faceti testul cu scobitoarea ;timpul de coacere variaza in functie de marimea tavitei.)



Dupa ce s-a copt blatul lasati sa se raceasca timp in care faceti crema :

Batti bine crema de braza cu untul pana devin spuma dupa care adaugati in reprize zaharul,esenta de vanilie si sucul de lamaie.




Cand blatul s-a racit puneti crema in mijloc sau deasupra blatului(dupa preferinta),







mai simplu si bun de atat nici nu se poate .




si o feliuta pt voi....


Etichete: ,

6 Comments:

Arata grozav!!!!
Cred ca e tare delicioasa!!!
Pupici!

18 martie 2010 la 05:44  

Si mie imi place praji cu morcov, dar, in varianta cu alune, inca nu am facut! DEja vizualizez combinatia! Chiar merge!
Sa stii ca avem multe in comun! Si mie imi plac,dupa o perioada de testare a calitatilor multilaterale in bucatarie, retetele...simple!
Pizza asta cu spanac o fac si eu, doar asa am obisnuit-o pe fiica mea cu spanacul!
Si eu am poze adunate !
Multe succesuri!

19 martie 2010 la 04:33  

Multumesc Miha,intradevar e delicioasa ;))

20 martie 2010 la 13:15  

Gospodina de criza,iti multumesc pt cuvintele frumoase!cat despre prajitura cu morcovi si nuci,alune mie imi place la nebunie :D combinatia asta,de fapt imi place tot ceea ce are in compozitie nuci =))..i'm nuts=))
Daca cu ceva vreme in urma imi placea tare sa complic retetele ,sa pun cat mai multe ingrediente acum am realizat ca,putine ingrediente (si bune) fac mancarea mai simpla si delicioasa...cam atat ca m-am intins ca pestele la uscat :D
Te pup si iti urez si tie muult succes!

20 martie 2010 la 13:22  

un gâteau très succulent je trouve que les carottes apportent un moelleux irrésistible à la texture
j'adore
bonne journée

20 martie 2010 la 16:41  

Fimere,
Merci pour votre visite,et même le gateau est très succulent et croquant de noix.
merci beaucoup!

23 martie 2010 la 14:13  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter