Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Mic dejun delicios :)

Am revenit :)!

Rulou din piept de pui cu vin alb

Premiu Hard working blog de la Dimitrana!

Placinta cu visine si branza dulce

Patato wedges cu ierburi de provence

Turkey Burger

Somon cu salata de cartofi

Farfalle cu bacon si spanac

Premiii :)!de la Daniela si Camelia







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Tort alb-negru de biscuiti
Tort alb-negru de biscuiti

Initial vroiam sa fac Salam de biscuiti insa am dat de reteta asta intr-o carticica de bucatarie foarte veche a mamei mele si mi-a atras atentia pentru ca mi s-a parut foarte usor de facut(mai grea partea cu asteptatu pana a-2-a zi :D ) am zis ca merita incercat fiindca nu am mai papat niciodata ''tort de biscuiti'' asa ca am mesterit un tortulet delicios !
Aspectul poate lasa putin de dorit...ma cam grabisem ce-i drept insa e super-extra cremos si bun.
Si o poza cu minunea =)) :




Ingrediete:
-300 grame biscuiti macinati+ 100 grame biscuti intregi
-6 oua
-5 linguri de zahar+ 5 linguri zahar pudra
-1 pliculet zahar vanilinat
-1/2 pachet unt
-1 ciocolata alba
-1 ciocolata de cacao
-putin lapte
Mod de preparare:
Se macina sau se zdrobesc marunt cele 300 gr de biscuiti..


Untul se bate spuma cu zaharul pudra..


Se amesteca galbenusurile cu 5 linguri de zahar si zaharul vanilinat pana se albeste...


Se amesteca galbenusul cu spuma de unt...



Albusul se bate bine,bine cu celelalte 5 linguri de zahar...




Peste albus se pune amestecul de galbenus+unt si se incorporeaza bine



Peste tot amescul asta se pun biscuti macinati si din nou amestecati bine.


Compozitia rezultata arata cam asa:



Compozitia rezultata se imparte in doua,dupa care se topesc ciocolatele (eu am folosit ciocolata milka de 200 gr.)...



Jumatate de compozitie se amesteca cu ciocolata alba iar jumatatea ramasa cu ciocolata neagra...



Intr-un castronel aproximativ de 2 l se pune folie de bucatarie si se toarna compozitia in ordinea dorita..
Eu am pus cea de cioco alba prima..:D


Apoi cea cu cioco de cacao:


Se inmoaie biscuiti intregi in lapte..



si se pun deasupra...



Toata minunea asta se lasa la rece pana a-2-a zi ca sa se intareasca dupa care se rastoarna pe o farfurie si se mananca pe nerasuflate :))..cine vrea si ii place poate sa il serveasca cu frisca :D

Etichete: ,

15 Comments:

mmm ... suna bine cred ca-l fac :)

16 octombrie 2009 la 22:15  

Ce bunatate ai facut... N-ai zice ca-i din biscuiti. Voi incerca si eu reteta asta, neaparat. Felicitari!

17 octombrie 2009 la 06:32  

Are calorii la nesfarsit - dar merita !!

28 octombrie 2009 la 09:34  

L-am facut sambata, e bun, dar cam prea dulce pentru gustul meu. Trebuia sa gust in timp ce l-am preparat sa mai scad vreo 5 linguri de zahar din cele necesare. Daca-l mai fac o sa tin minte, in rest e totul ok....

29 octombrie 2009 la 11:31  

foarte aratos!

16 noiembrie 2009 la 07:57  

Cristina foarte apetisant tortul tau,te astepta un premiu-joculet la mine,te pup.

17 noiembrie 2009 la 00:28  

Arata minunat. Sarbatori fericite.Te pup.

20 decembrie 2009 la 00:24  

Un inger alb pe un fulg de nea,
va trece prin casa ta,
sa va spuna,
bländ, soptind,
Craciun fericit!

24 decembrie 2009 la 11:48  

Craciun fericit si multa pace si liniste in suflet !

24 decembrie 2009 la 13:34  

Multa sanatate, fericire in suflet, liniste in casa si multe impliniri in anul care vine, alaturi de cei dragi.
Sarbatori fericite!

26 decembrie 2009 la 00:45  

La Multi Ani ! Bonne Année !

1 ianuarie 2010 la 13:30  

la multi ani multa sanatate si fericire si noul an sa va aduca numai bucurii in suflet

4 ianuarie 2010 la 01:08  

Arata foarte bine si este musai sa-l incerc.
Cred ca am sa variez un pic, ciocolata alba nefiind chiar pe placul nostru, in rest... cred ca e delicios.

23 februarie 2010 la 14:33  

super bun pare sa fie acest tort! trebuie sa il incerc :)

8 decembrie 2011 la 15:18  

Vreau si eu sa incerc acesta reteta...dar am o intrebare: -Acel strat de biscuiti...ca drept baza este obligatoriu? :D

16 martie 2013 la 05:09  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter