Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Farfalle cu bacon si spanac

Premiii :)!de la Daniela si Camelia

Vinete pane cu sos de usturoi

Bomboane Raffaello

Cassava cake

Rulouri din piept de pui cu cascaval

Cartofi copti si umpluti

Drob de miel

Pasca

Coronita cu nuca si mac







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Somon cu salata de cartofi
Somon cu salata de cartofi

Desi imi place pestele foarte mult niciodata nu m-am gandit cum sa il gatesc, preferam variante simple fara prea mult efort :D gen pestele la conserva ;)) si cel facut de tatal meu. ;)) Si uite asa(nu stiu cum de....) m-am decis sa incerc sa pregatesc peste.Ce a iesit ?va las pe voi sa comentati. :P


Ingrediente :

Pentru 2 persoane :
-2 bucati (escalop) de somon
-300 gr cartofii
-300 gr. rosii cherry
-4 ciupercute (optional)
-1 catel de usturoi
-4 linguri ulei de masline
-1 lingura otet balsamic
-1 lingura ulei de floarea soarelui
-1 lingura busuioc uscat sau 25 de grame verde(de preferat cel verde)
-2 linguri suc de lamaie
-sare,piper


Preparare :

Condimentati bine somonul dupa care ii acoperiti cu folie alimentara si il dati la frigider pana in momentul preparari.


Curatati si taiati cartofii cubulete dupa care ii puneti la fiert cu apa si putina sare la foc potrivit.



Spalati ciupercutele si taiatile fasii.



Intr-un bol mare puneti uleiul de masline....



Adaugati otetul balsamic si usturoiul pisat,amestecati bine.



Taiati rosiile pe jumatate..


Puneti rosiile peste dressing si adaugati busuiocul,condimentati bine cu sare si piper si lasati deoparte.


Cand cartofii s-au fiert ii strecurati bine de apa...



..si ii adaugati peste salata de rosii,amestecand cu grija.



Prajiti putin ciupercile si le adaugati peste cartofi amestecand cu grija din nou.


Acum a venit timpul pestelui :D :
Puneti 1 lingura ulei de floare soarelui intr-o tigaie iar cand s-a incalzit bine puneti pestele la prajit (cu partea cu piele in jos) pentru 2 min (Atentie :2 min si nu mai mult). Cu grija il intoarceti pe partea cealalta si il mai lasati 2 minute...



...dupa care il dati la cuptor pentru aprozimativ 5 min la 180 de grade,Si gata !



Dupa ce il scoateti de la cuptor il stropiti cu sucul de lamaie si serviti impreuna cu salata de cartofi !





Este foarte bun !cartofii absorb din aroma rosiilor si a dresingului si cu pestele merge de minune !



Si bineinteles ca nu ma puteam abtine sa nu pun si putin sos de usturoi :D....

.........

Etichete:

15 Comments:

Hi Cristina,

acuma te-am prins. Tu nu ne-ai spus cä Tu esti Maesträ in präjitul Pestelui.Asa un Filet de Somon präjit n-am väzut numai in excluisv Locale. Respect mare de tot de la mine.
Mi-am tras o Copie , cä asa ceva väd rar.

Te pup Jacob

27 mai 2009 la 05:25  

Arata foarte bine si cred ca e bun de tot ! Felicitari !

27 mai 2009 la 06:28  

suuuuper arata!deosebit de atragator!

27 mai 2009 la 10:50  

wow Jacob,iti multumesc din suflet pentru laudele nenumarate cu care m-ai bucurat!!
e pentru prima data cand am pregatit peste,si nici nu sti ce ma bucur ca am reusit sa te impresionez..am prin curaj de acum si am sa repet schema cat mai des!
pupici

27 mai 2009 la 16:11  

multumesc Ala!intradeva e foarte bun!merita incercata reteta ;)

27 mai 2009 la 16:13  

Alison,esti super draguta :D ma bucur tare ca iti place!
pupici

27 mai 2009 la 16:17  

Foarte bine arata il mananc cu ochii imi place foarte mult

28 mai 2009 la 01:56  

ador somonul, asa ca iti multumesc pt postare, si abia astept sa incerc reteta.felicitari

28 mai 2009 la 12:22  

Sandytza,esti tare dragalasa!!sunt foarte happy ca iti place
te pupilic

28 mai 2009 la 17:47  

Libra,
Multumesc!..Abia astept sa imi zici ce ti-a iesit si daca iti place !
te pupic

28 mai 2009 la 17:49  

Buna Cristina, multumesc pentru vizita blogul meu.
Am fost uita la reţete şi-mi place a ta. De rafaello trebuie să fie foarte bine.
salutări

29 mai 2009 la 08:04  

Buna Anabel!
iti multumesc si eu de vizita!intradevar rafaello sunt foarte bune
te pupic

9 iunie 2009 la 06:51  

super reteta si nici nu e grea! congrats!

29 septembrie 2009 la 05:52  

E foarte buna reteta, am incercat-o, nemaipomenita, o recomand si la altii.
Mihaela

17 octombrie 2009 la 07:30  

Miha ma bucur ca ti-a placut!
pupici

30 ianuarie 2010 la 11:08  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter