Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Vinete pane cu sos de usturoi

Bomboane Raffaello

Cassava cake

Rulouri din piept de pui cu cascaval

Cartofi copti si umpluti

Drob de miel

Pasca

Coronita cu nuca si mac

Salata Boeuf

Masa de Paste 2009







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Premiii :)!de la Daniela si Camelia
Premii..premiii..premiii!:D


























Am fost premiata azi de doua gospodine pe care le admir foarte tare Daniela si Cami!va multumesc fetelor din tot sufletul!!

La randu meu vreau sa inmanez aceste premii :

si lui jacob
4 Comments:

Hallo Cristina,

Tare multumesc cä te-ai gindit la mine. Foarte drägut.
Intrebare: am voie sä-mi aleg pentru cä am citeva deja ?

Te pup Jacob

21 mai 2009 la 10:19  

Cristina am ramas fara cuvinte ,iti multumesc din suflet ca te-ai gandit si la mine, esti o dulce iti doresc toate cele bune, kisses and hugs :)))

22 mai 2009 la 07:39  

buna Jacob!
scuze ca iti raspund asade tarziu dar de cateva zile ma tot chinui sa intru pe blog si nimic..:((!nu stiu care e problema insa sper sa se rezolve cat de curand.
Cat despre alesul premiilor..bineinteles Jacob!alege ;))
pupici

22 mai 2009 la 16:30  

Claudia iti multumesc tare mult de urari!meriti din plin premiile!pupici si spor la bucatarit

22 mai 2009 la 16:33  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter