Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Patato wedges cu ierburi de provence

Turkey Burger

Somon cu salata de cartofi

Farfalle cu bacon si spanac

Premiii :)!de la Daniela si Camelia

Vinete pane cu sos de usturoi

Bomboane Raffaello

Cassava cake

Rulouri din piept de pui cu cascaval

Cartofi copti si umpluti







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Placinta cu visine si branza dulce
Placinta cu visine si branza dulce
Bunatatea asta de placinta am facut-o in urma unui experiment,reusit zic eu.Ok,deci sa va povestesc: fiindca am gasit ratacit prin bucatarie un borcan cu compot de visine fara samburi(400 gr.),ma tot gandeam la ce sa il folosesc;mi-au trecut prin minte cateva retete insa parca nu vroiam sa arunc siropul,asa ca am pus compotul intr-o craticioara la fiert si cand a inceput sa dea in clocot am adaugat 2 linguri de amidon dizolvat cu putina apa,si a rezultat ceea ce vedeti mai jos,visinele cu un jeleu dulce-acrisor.

Iar cu ceea ce a iesit am decis sa fac placinta cu visine si branza dulce.

Ingrediente :

-6 foi de placinta
-400 grame branza dulce
-400 grame visine(puteti pune visine proaspete,din compot sau faceti umplutura de mai sus)
-3 oua
-2 linguri de smantana
-120 grame zahar
-1 zahar vanilat
-ulei sau 1/4 unt topit


Preparare :

Intr-un bol puneti branza dulce,zaharul,vanilia si 2 oua.


Mixati totul bine.



Pe un prosop curat puneti prima foaie de placinta si ungeti-o cu ulei sau unt topit.




Puneti pe margine jumatate din cantitatea de visine(daca folositi visine proaspete,amestecatile inainte cu aproximativ 5 linguri de zahar si o lingra de gris),....



,dupa care cu ajutorul prosopului rulati.


Procedati la fel si cu a doua foaie de placinta insa de data asta puneti jumatate din compozitia de branza si rulati.







Pe prosop se aseaza o alta foaie ,se pensuleaza din nou cu putin ulei,apoi asezati pe capatul ei cele 2 rulori pe care le rulati in interiourul foii.


Repetati procedeul cu restul foilorastfel va vor iesi 2 rulouri mari pe care le asezati intr-o tava unsa cu putin ulei sau unt.



Bateti oul ramas cu smantana si turnati peste placinte.(eu am presarat si putin zahar brun deasupra)



Dati la cuptor la 180 de grade pentru 40 de minute.

Cand e gata pudrati placinta cu zahar pudra si e gata de serviti !


Etichete: ,

21 Comments:

M-ai facut sa-mi ploua in gura asa de dimineata :( mmm arata super delicios

31 mai 2009 la 23:20  

Hallo, dear Cristina!

I follow your blog always with great interest, I find all your recipes and photos marvellous! You make all photos "step by step" and I find this fascinating and interesting, and also is lots of work for you! I take this as a reason to give you also a nice culinaric virtual award: click!Hugs and kisses,

Dimi

1 iunie 2009 la 08:12  

E foarte aspectuoasa si buna,aceeasi placinta am vazut-o de mult la LauraLaurentiu-Cuinabanateana

1 iunie 2009 la 13:25  

alexa,esti tare draguta!de stiam ca iti trage cu ochiul asa tare pastram si pentru tine o bucatica:D.
data viitoare promit ca am sa pastrez!
pupici

2 iunie 2009 la 15:58  

Hallo Dimi,
I've just came in after some horrible days and your message is making me feel so relief and veeeerrrrry verry happy!
thank you verry much!
Много благодаря

2 iunie 2009 la 16:05  

cami,
ma bucur foarte tare ca iti place cum arata!intradevar tehnica de impachetare e inspirata din minunatul blog al Laurei
pupici

2 iunie 2009 la 16:07  

verry nice

5 iunie 2009 la 07:19  

Anonim,i'm glad that you like these pie!

6 iunie 2009 la 16:49  

Foarte frumos, un strudel foarte reusit. Pe viitor procedeaza asa cum e fair-play in lumea blogurilor culinare, posteaza un link cu sursa de unde te-ai inspirat. E curs de derulare o campanie impotriva plagiatului online, citeste si tu: http://foodblogcommunity.blogspot.com/

24 august 2009 la 15:16  

salut!de ieri ma tot gandesc la retetele tale de prajituri si am cateva intrebari intrebatoare, ce fel de branza dulce ai folosit?(mascarpone ar merge?)ce fel de foi de placinta?daca poti sa imi spui denumirea lor si de unde le-ai cumparat.
aseara am incercaat reteta praz cu masline si a fost buna si ceva nou ptr noi.
o zi buna
Gabi

27 octombrie 2009 la 00:55  

Saluty,scuze de raspunsul foarte intarziat insa poate e folositor pe viitor :D.
Pai eu am folosit branzica de vaci merge cred ca destul de bine si cu mascarpone desi are o consistenta mai cremoasa; cat despre foile de placinta..eu nu stau in romania si parca am luat ceva Philo Sheets parca asa le zicea..nu mai tin minte

30 ianuarie 2010 la 11:40  

foarte tari retetele tale !!!

9 februarie 2010 la 11:58  

foarte tari retetele tale !!! extraordinare! acum fac cartofi copti umpluti si in weekend placinta asta :) Erika

9 februarie 2010 la 12:00  

Erika,
Multumesc !esti o dulce :*..astept verdictu!spor la bucatarit

9 februarie 2010 la 12:33  

In acest weekend voi face placinta.
Spune-mi te rog, ce foi de placinta folosesti? Am fost ieri in Kaufland, am vrut sa iau, dar nu stiam de care...erau vre-o 5 firme diferite care produc aceste foi de placinte. Cat sa iau? Erau pungute de 400 de grame si erau si de 800 g. Eu nu am mai facut prajituri folosind foi dinacestea de placinta si de asta nu stiu. O, scuze, intretimp citeam ce scriu si ceilalti, acum am citit ca nu esti din Romania... Macar spune-mi te rog gramajul :)
O zi buna, Erika (Timisoara):)

18 februarie 2010 la 06:30  

Buna Erika,
Ce ma bucur sa te vad din nou pe blog!Pai 400 ar trebuii sa iti ajunga,din cate imi amintesc cand am fost acasa in Romania am cumparat LINCO si mi sau parut super ok doar ca eu am cumparat un pachet mare(nu mai tin minte gramajul) si le-am bagat la congelator restul; insa nu au stat mult la rece =)) fiindca le-am facut cu branzica sarata...un deliciu
Te pup si astept rezultatul!!

19 februarie 2010 la 01:16  

Ceau Cristina,

am pregatit ieri (duminica) placinta cu branza si visine. Este foooarte gustoasa!!!! :) M-am cam chinuit cu foile alea de placinta, dar intr-un final am reusit sa le bag la cuptor :) Problema a fost ca am scos din congelator foile cu o seara inainte si s-au cam inmuiat, sau calitatea lor nu a fost cea mai buna (nu erau toate la fel...se lipeau intre ele si unele erau mai subtiri si se tot rupeau, iar unele mai groase). Astea se numeau Morarita...sau ceva de genu... Data viitoare iau si eu Linco.
Felicitari pentru reteta! Aseara am avut musafiri si toata lumea mi-a laudat placinta :)
O zi buna, te pup!
Erika

22 februarie 2010 la 02:29  

Eriks,
Scuze de raspunsul intarziat insa doar acum am vazut mesajul tau,cred ca ar fi cazul sa imi instalez un tool care sa ma anunte cand am mesaje :D..dar ma bucur foarte tare ca ti-a iesit placinta si mai ales ca ti-a placut!te pup si te mai astept!
Paste Fericit!!

1 aprilie 2010 la 02:14  

Ceau! Mie imi vine un e-mail cand tu imi raspunzi la blog. Cand iti scriam comentarii aici, trebuia sa imi aleg identitatea si am ales contul google (gmail).
Ce pregatesti de Pasti? Da-mi idei :)
O zi buna si PASTE FERICIT daca nu ne mai scriem pana atunci.
Te pup!

1 aprilie 2010 la 02:26  

Buna Erika!
ce repede ai raspuns :D..si eu am setat sa primesc pe mail commenturile de pe blogger insa nu am primit niciodata ceva care sa ma anunte ca am comment pe blog.. se rezolva dupa Paste ;)
Anul acesta ca in fiecare an de Paste am ales meniul traditional si am sa fac asa:

Pentru aperitive astazi ma decid fiindca sunt libera si am timp de cumparaturi insa cu siguranta o sa fie pe acol si bulete de cascaval :D
Mi-am mai propus sa fac cozonac baigli cu nuca si mac,pasca cu branza sarata si dulce,drob de miel,o ciorbita acra,friptura cu cartofi la cuptor si bineinteles sarmalute :D.
Aaa si era sa uit :)) am sa fac un tortulet cu mousse de cioco alba si praji asta: http://palachinka.blogspot.com/2010/01/medovik.html

e superba ..sper sa reusesc diseara sa postez reteta in romana.
Te pupic,spor la treburi!
Iti doresc Paste Fericit plin de bucurii si caldura in suflet alaturi de cei dragi!!!

1 aprilie 2010 la 03:16  

I simply could not go away your site prior to suggesting that I actually enjoyed the standard information an individual provide to your
visitors? Is going to be back regularly in order to check out new posts

My webpage ... bmi calculator men

25 aprilie 2013 la 10:28  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter