Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Premiii :)!de la Daniela si Camelia

Vinete pane cu sos de usturoi

Bomboane Raffaello

Cassava cake

Rulouri din piept de pui cu cascaval

Cartofi copti si umpluti

Drob de miel

Pasca

Coronita cu nuca si mac

Salata Boeuf







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Farfalle cu bacon si spanac
Farfalle cu bacon si spanac

De 2 zile am incercat zi si noapte sa intru pe blog,si deja mi s-a acrit de cate ori am vazut “operation aborted, :( ...uite ca in sfarsit am reusit sa ma loghez si eu ,asa ca am hotarat sa postez repejor ceva rapid si bun :D .
Farfalle cu bacon si spanac am papat intr-o seara in oras,sincer nu mai tin minte cum le chema =)) dar am retinut ingredientele :D ,si le-am pregatit si eu acasa.Foarte bune !




Ingrediente :

-o punga Farfalle(paste fundite)
-300-350 gr. spanac
-300-350 gr. bacon afumat
-2 ardei chilli
-50 grame unt
-ulei de masline,sare,piper
-parmezan



Preparare :

Spalati bine spanacul si puneti-l la fiert cu putina sare.


Intre timp taiati marunt bacon-ul...


..intr-o tigaie cu putin ulei de masline puneti bacon-ul la prajit.


Cand bacon-ul este pe jumatae facut adaugati ardeiul iute(chilli) taiat marunt,condimentati bine cu sare,piper si lasati la foc potrivit pana baconul devine putin crocant dupa care luati de pe foc.



Cand spanacul este fiert il luati de pe foc si il strecurati.Pregatiti pastele conform instructiunilor de pe pachet.Cand sunt gata puneti pastele fierbinti intr-un bol adaugati untul si amestecati cu grija pana ce acesta se topeste.



Adaugati spanacul si baconul,amestecati totul cu grija,mai condimentati daca este cazul si gata !


Serviti cu parmezan ras deasupra....
8 Comments:

deja mi s-a facut foame =P~

22 mai 2009 la 20:20  

Anticar,te invit la o portie ;))!

22 mai 2009 la 22:43  

f. bine arata,ingrediente suuuper!felcitari!

23 mai 2009 la 00:34  

imi plac in mod special cu branza.

23 mai 2009 la 01:33  

Hallo Cristina,

ai fäcut o mincare usoarä si foarte inaltä la Calitate.Delicios si foarte aspectos.
Mä bucur cä iti aräti Partea ta de Ciocolatä, cä eu la bätrinetea mea nu te-am väzut asa de bine de departe.Esti o Femeie foarte fromoasä. Compliment mare.

Te pup Jacob

23 mai 2009 la 03:16  

multumesc alison!pupici

23 mai 2009 la 17:07  

Geanina,sa sti ca si mi-e imi plac foarte tare cu extra super mult cascaval :D..cu branza nu am incercat fiindca nu prea am cum sa fac rost de branzica,dar salivez cand ma gandesc la cat de bune pot fi :))..
pupici

23 mai 2009 la 17:09  

Jacob,
multumesc tare mult!m-ai facut sa rosesc :D!ma bucur ca iti plac pastele mele!te pupic

23 mai 2009 la 17:11  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter