Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Rulouri din piept de pui cu cascaval

Cartofi copti si umpluti

Drob de miel

Pasca

Coronita cu nuca si mac

Salata Boeuf

Masa de Paste 2009

Paste fericit!!

Bulete de cascaval

Leapsa:"Ce-as fi daca as fi.."







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Cassava cake
Casava cake

Prajiturica asta am decoperit-o cu vreo 3 saptamani in urma la o colega din FILIPINE si va zic sincer ca este cea mai buna prajitura pe care am gustat-o pana acum!:D
Cassava este de fapt o radacina asemanatoare cartofului,este a treia sursa de carbohidrati din alimentatia umana.De obicei se foloseste procesata sub forma de faina ,asa numita faina tapioca.Eu am gasit toate cele trebuite intr-un magazin cu produse asiatice.


Ingrediente:

-400 grame cassava razalita(grated cassava)
-1 cana nuca de cocos (buko)
-1 cana si jumatate lapte de cocos
-2/3 conserva lapte condensat(a mea conserva avea 390 ml)
-2 oua
-1/4 cana zahar
-2 linguri de unt topit

Topping :

-restul de lapte condensat


Asa arata ciudatenia :))

Preparare :

Preincalziti cuptorul la 180 de grade.
Amestecati cassava ,ouale si zaharul.



Adaugati restul ingredientelor si mixati pentru 5 minute.



Compozitia rezultata este destul de lichida.
Turnati compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si dati la cuptor pentru 40 de minute la 170-180 grade.



Asa arata dupa 40 de minute.


Dupa 40 de minute o scoateti din cuptor si turnati deasupra laptele condensat ;


dati din nou la cuptor pentru 15-20 de minute(pana cand devine aurie).
Cand este gata o scoateti din cuptor,lasati sa se raceasca si serviti.



Este cea mai yummy yummy prajitura !Daca vreodata aveti ocazia sa cumparati ingredientele necesare nu ezitati :D, este foarte usor de pregatit si foarte aromata !



:>

Etichete: , ,

11 Comments:

Hallo Cristina,

am fost prin aproopiere si am zis , mä uit si ce mai faci Tu. Si uite cä tu mä intimpini cu asa o Bunätate.Super delicios.Nu sint asa neobräzat si iau numai astea trei Bucäti ( poate mai ai vizitatori si sä le räminä si lor ceva)yummmm.....Foarte frumos aratä. La gust kunosc cä am fäcut si eu, numai cä eu ma pus mai mult zahär ( acolo asa mänincä lumea foarte dulce).
Super.Mä duc sä fac loc si la äialaltii Musafiri.

salutäri

8 mai 2009 la 00:43  

Si eu salivez din greu, ca Jacktel... :)))
...singura diferenta este ca eu inca nu am incercat asa minunatie dulce :P ...dar presimt ca n-o sa-mi scape, hi, hi...
Mersi fain de reteta, Cristina!!!

P.S. O fi bai daca inlocuiesc cassava asta cu branza dulce?!

8 mai 2009 la 00:48  

foarte bine arata . cassava asta ce gust are dulce, acrisor? ca sa stiu cam cu ce s-ar putea inlocui.

8 mai 2009 la 01:55  

super reteta!lapte cond. am...din brazilia!dar cassava,cu ce-as putea-o inlocui?

8 mai 2009 la 09:01  

Jacktels esti tare dragut!nu-i bai poti sa iei toata prajitura oricum zilele astea mai repet faza si ar trebui sa ajunga la toata lumea:)).
Dupa cum ziceam o sa mai fac inca o data prajitura ca e prea buna :D iar de data asta am sa folosesc mai mult zahar daca zici u ca asa e mai buna ;)), o sa revin cu poze.
pupici

8 mai 2009 la 16:51  

Laurici,bine te-am regasit :*:*:* ma bucur ca iti trage cu ochiu reteta asta :) sa sti ca e super! din pacate daca inlocuiesti cassava cu altceva nu o sa mai fie "cassava cake" :)).
Cassava asta e foarte ciudata ca si consistenta da mai mult spre cartof- ca si gust si cocos proaspat ca si textura,insa sa sti ca nu e idee rea cu branzica ;) daca adaugi si cateva linguri de faina sau amidon :D
Oricum promit ca o sa revin cu ceva retete filipineze si fara ingrediente ciudate :)))

8 mai 2009 la 17:00  

Ale,asa cum ziceam mai devreme cassava asta e de fapt o radacina,ca si textura e asemanatoare cocosului proaspat,ca si gust e aproape la fel ca si cartoful poate putin mai dulce si fainos.

8 mai 2009 la 17:05  

Buna Alison! ma bucur ca iti place reteta asa cum ziceam din pacate nu prea ai cu ce sa inlocuiesti cassava asta :( iar in romania nush unde ai putea gasi de cumparat doar daca gasesti ceva magazin cu alimente asiatice,magazin chinezesc.Promit ca o sa ma informez mai bine si o sa revin si cu ceva reteta noi filipineze mai accesibile.
pupici

8 mai 2009 la 17:11  

Fetelor m-am mai informat si se pare ca se poate inlocui cu faina Tapioca insa gustul e putin diferit si cica ar mai fi o varianta asemanatoare Cassavei care se face cu orez macinat.Revin cat de repede cu detali!
va pup

8 mai 2009 la 17:14  

Yummmm... So wet and so delicious looking! I never saw anything like this!

12 mai 2009 la 10:55  

Thank you Talita!!yep these cake is verry delicious :D.

14 mai 2009 la 16:08  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter