Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Cassava cake

Rulouri din piept de pui cu cascaval

Cartofi copti si umpluti

Drob de miel

Pasca

Coronita cu nuca si mac

Salata Boeuf

Masa de Paste 2009

Paste fericit!!

Bulete de cascaval







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Bomboane Raffaello
Bomboane Raffaello

Saptamana asta am fost foarte,foarte ocupata iar cand am prins ceva timp liber am zis ca neaparat trebuie sa fac ceva dulce,bun si rapid :D asa ca m-am pus pe treaba si am facut bomboane Raffaello.
Bune,bune iar reteta pe care am descoperit-o nu de mult e reteta perfecta ;).




Ok,deci, aveti nevoie de:

Ingrediente :

-170 ml lapte condensat
-3 linguri rase lapte praf
-20 gr unt
-60 gr nuca de cocos
-aproximativ 20 migdale crude(eu am folosit alune caramelizate)
- cocos pentru decorat



Preparare:
Frecati laptele condensat cu untul(la temperatura camerei) ,




adaugati laptele praf si amestecati bine.
Adaugati nuca de cocos,amestecati din nou.Dati la frigider cca 15-30 de minute



Din compozitiarezultata faceti bilute de marimea unei bomboane Raffaello punand in mijloc cate o migdala/aluna.

Cocosul pentru decorat presaratil pe o farfurie .fiecare bomboana tavaliti-o prin cocos.Asezati bomboanele pe un platou si pastratile la frigider pana in momentul serviri.


Etichete: ,

16 Comments:

Delicios. Si eu vreau citeva....

Trimit repede Porumbelul meu postas, pune citeva deoparte.yummmmm......

15 mai 2009 la 23:29  

Cristina ceva nu imi iese in calcul. Nu cumva in loc de praf de copt e lapte praf? In ingrediente? Chiar trebuie sa fac week endul asta bomboanele astea ca vine cineva la noi si e inebunit dupa bomboane rafaelo. Am citit undeva ca , ca sa aiba exact acelasi gust ca cele cumparate se adauga napolitana sfaramata sau ceva de genul asta . Ai vreo idee de asa ceva? sau un sfat pentru mine?

16 mai 2009 la 01:52  

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

16 mai 2009 la 04:43  

Ups Ale,mersi de atentionare!intradevar in loc de praf de copt era lapte praf :)) nush unde imi era capul cand am scris reteta :D; am modificat acum.Sa sti Ale ca si fac reteta de raffaelo cu foi de napolitana si ies foarte bune insa reteta de mai sus mi s-a parut mie cea mai buna,bomboanele ies cam 90% ca si cele de cumparat.Insa cred ca daca maresti cantitatea de unt sau lapte condensat si pui si napolitana sfaramata iese super :D, suna interesant mi-ai dat o idee!
te pup!multumesc ;))

16 mai 2009 la 04:49  

Jacktels,am pastrat cateva si pentru tine ;)) ca restu le-am papat :D
astept porumbelul; sper sa vina repede ca de nu ma bate gandu sa dau o fuga pana la frigider sa vad ce fac bombonelele :D
pupic

16 mai 2009 la 04:53  

am sa incerc sa vad ce iese . Am sa vad daca pot sfarama napolitana marunt ca daca nu, am sa o fac numai asa simplu dupa reteta ta :)

16 mai 2009 la 07:32  

Ale astept sa imi zici si mie ce ti-a iesit :)
pupici si spor!

16 mai 2009 la 09:05  

Super reteta.O sa o incerc si eu pt fetita mea.

16 mai 2009 la 12:09  

Libra,ma bucur ca iti place reteta!sa imi zici daca i-au placut fetitei tale :d!
va pupic dulce pe amandoua!

19 mai 2009 la 06:54  

desi e prima data cand postez un comentariu de mlt timp iti urmez sfaturile si tin sa spun ca sotul meu ma iubeste mai mult cu retele tale.te poop si multumim

3 noiembrie 2009 la 12:58  

Am citit de citeva ori reteta, nu-mi vine sa cred ca bomboanele Rafaello se pot face fara zahar... :) pentru ca in lista de ingrediente nu vad zaharul. Ar fi grozav sa fie dulci si fara zahar in acelasi timp :)

12 decembrie 2009 la 13:41  

Pai asta e reteta???? toate parasutele si cotofenele si casnicele au bloguri in ziua de azi??? ce naiba nu ne mai intelegem???

20 decembrie 2009 la 10:11  

acuma o sa incerc si eu reteta ta....mi se pare foarte simpla si rapida...sa vedem cat e de buna;))

22 decembrie 2009 la 05:47  

Intradevar Anonim,e fara zahar :P..asta fiindca laptele condensat e deja foarte dulce!
cat despre faza cu parasute..cotofene si toate cele :
ce pot sa mai zic?intradevar doamnele astea nu au ce face numai sa lasa commenturi fara sa stie macar despre ce e vb!=))
Va pup

30 ianuarie 2010 la 11:33  

Stiu si eu o reteta cu fulgi de nuca de cocos, la care se adauga foarte putin zahar, altfel e pacat de prajitura, caci devine gretoasa.
Te cred pe cuvant de dulceata laptelui condensat, nici nu sunt sigura ca stiu cum arata, doar am citit de el in Papillon :). Trebuie sa fie bun.
Pana atunci, asa cum ziceam mai devreme, la puiul pe sticla, am emotii, caci nu stiu daca am sa gasesc tot ce-mi trebuie, iar Rafaello imi plac mult si nu ma satur, oricate as manca. :))))

24 martie 2010 la 06:35  

Vai de mamele care v-au facut asa inteligenti si critici!
Trebuie sa fii tare nesimtit (a se citi necioplit),sa-ti permiti sa critici dur un om ,pe care nici macar nu-l cunosti.
V-a invitat cineva aici, sa aruncati cu noroi, in stanga si-n dreapta?
Tare mi-as dori sa aveti voi un blog culinar si sa vina un dobitoc ca voi,sa va faca cu ou si otet,fara macar sa aveti nicio vina.
P.s.RUSINE SA VA FIE!

10 noiembrie 2012 la 03:44  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter