Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Creamy pasta

Tort de ciocolata

Premii de la Bucatarul maniac

Premii de la Amy

Gnocchi cu piept de pui

Pappardelle cu sos ragu

Primul meu premiu

Friptura de porc

Bezele cu crema de ciocolata

Tochitura







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Prajitura cu capsuni si pere
Prajitura cu capsuni si pere

Ieri am iesit la o plimbarica si tot umbland din magazin in magazin uitandu-ma dupa cai verzi pe pereti am zarit niste capsuni..mari..frumosi...mi-am zis ca merita afacerea,ca doar erau la pret accesibil si uite asa am ajuns eu acasa nu cu una ci cu 2 cutiute frumos ambulate, ca in dimineata asta sa descopar ca mai bine de jumatate de capsuni erau numa buni de aruncat :(,asa ca am decis sa fac repede o prajiturica cu capsunni ramasi,si cum mai aveam ceva compot de pere ratacit =)) prin bucatarie m-am gandit sa le combin sa vad ce o iesi.
Prajiturica la final arata cam asa:



Inspirata din reteta Alei (prajitura cu pere)
Ok !deci :) aveti nevoie de :

Ingrediente :

-200 grame capsuni(taiate jumatai si presarate cu zahar)
-un compot de pere
-4 linguri ulei
-4 linguri apa
-16 linguri faina
-15 linguri zahar
-1/2 praf de copt
-2 linguri cacao
-1 zahar vanilat
-coaja de portocala
-crema de vanilie pentru prajituri

Preparare :
Asezati intr-o tava perele si capsunii,turnati peste ele zeama din compot,cat sa le acopere de jumatate.
Amestecati cele 8 galbenusuri cu uleiul,6 linguri de zahar,coaja de portocala si zaharul vanilat.


Bateti albusurile spuma cu restul de zahar si apa.



Amestecati cele 2 compozitii, adaugati faina si praful de copt.(amestecati de sus in jos)



Asa arata compozitia la final.



Se toarna compozitia peste fructe si se da la copt la 180 de grade pentru aproximativ 30-35 de minute.



Cand este gata o scoateti din cuptor si o lasati asa pentru 5 minute sa se absoarba siropul de pere ..



....apoi intoarceti prajitura pe alta tava ;lasati sa se raceasca.



Intre timp pregatiti crema de vanilie conform instructiunilor de pe pachet si serviti prajitura impreuna cu crema de vanilie sau simpla pudrata cu zahar.


Etichete: ,

8 Comments:

Ti-a iesit foarte faina prajitura ! Cred ca este foarte buna si in combinatia asta :) Felicitari !

6 aprilie 2009 la 02:29  

A iesit foarte frumoasa prajitura. Da un edit la reteta, selecteaza textul si da o culoare, galben de exemplu, ca tot nu se vede scrisul. Multumesc pentru reteta si pupici !!!

6 aprilie 2009 la 02:47  

multumesc Ala!sa sti ca de cand am facut reteta ta de prajitura cu pere m-am indragostit de ea..mersi;)!pupici

6 aprilie 2009 la 15:18  

multumesc daniela!am sa incerc chiar acum sper sa pot face ceva sa se vada scrisul..caci de cand mi-am schimbat sablonul tot face figuri:(

6 aprilie 2009 la 15:19  

Draga Cristina, la mine pe blog, te asteapta doua frumoase premii. Pupici si o zi buna !

8 aprilie 2009 la 03:43  

Cristina, iti mai ofer niste premii, special pentru prajiturica asta ;)
Treci pe la mine sa le ridici !

9 aprilie 2009 la 23:37  

Yum, yum! Looks delish! The dough looks so soft.

10 aprilie 2009 la 07:20  

Talita
trully,the dough it is verry soft..fluffy!thank you

9 iunie 2009 la 06:55  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter