Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Coronita cu nuca si mac

Salata Boeuf

Masa de Paste 2009

Paste fericit!!

Bulete de cascaval

Leapsa:"Ce-as fi daca as fi.."

Baclava

Premii de la Daniela si Ala

Prajitura cu capsuni si pere

Creamy pasta







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Pasca
Pasca

Tot am vazut pe ici, pe colo retete foarte frumoase de Pasca insa de fiecare data era genul de pasca dulce sau mai bine zis, cu branza dulce ,insa eu de cand ma stiu bunica imi pregatea genul de pasca cu branza sarata pe care o mancam tot timpul cu oua rosii(yummm,yummm); asa ca anul acesta am decis sa fac doar varianta pe care o stiam eu iar la anul am sa le fac pe amandoua :D(planuri mari de viitor dupa cum vedeti =)) )



Ok deci reteta este asa:
Ingrediente:

Aluat:

-500 gr faina
-200 ml lapte
-1 lingurita rasa de sare
-50 ml apa
-4 linguri de unt topit
-1 cub drojdie ,25 grame
-1 ou

umplutura :

-800 gr branza de oi sau casvcaval
-200 oua
-sare

Preparare :

Aluat :
Incalziti putin laptele apoi amestecati cu apa si untul topit si adaugati drojdia dupa care lasati aproximativ 15 min pana se umfla.
Turnati apoi peste faina,adaugati oul,sarea si framantati bine,bine.
Dati aluatul la caldura sa dospeasca pana isi dubleaza volumul
Asa arata aluatul dupa 1 ora si 20 de minute ;)
Dupa ce a dospit mai framantati putin ,dupa care pe masa de lucru faceti un rotund din aluat.
Suciti marginile.

Si puneti umplutura de branza sau cascaval care se face asa :
Umplutura :
In cazul in care sunteti norocosi si aveti branzica nu trebuie decat sa framantati putin branza cu cele 2 oua eu insa am folosit cascaval si am procedat asa :

Am dat pe razatoare mica cascavalul dupa care am framantat bine cu cele 2 oua si putina sare.






Dupa ce ati pus umplutura de branza mai lasati la dospit 20 de minute,ungeti marginile cu ou batut si dati la cuptor la 180 de grade pana aceasta este rumena bine aproximativ 45 de minute.






Eu intre timp am pus si cateva seminte de susan
Cand este gata o scoateti din cuptor si o inveliti intr-un prosop.


Etichete:

2 Comments:

Mai da nus cam multe oua? 200 ?!?

22 aprilie 2011 la 03:19  

arata groaznic

20 ianuarie 2013 la 11:09  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter