Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Paste fericit!!

Bulete de cascaval

Leapsa:"Ce-as fi daca as fi.."

Baclava

Premii de la Daniela si Ala

Prajitura cu capsuni si pere

Creamy pasta

Tort de ciocolata

Premii de la Bucatarul maniac

Premii de la Amy







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Masa de Paste 2009
Masa de Paste 2009


Hristos a Inviat!
Hopa-topa uite ca am revenit si eu dupa un Paste tare frumos ,de fapt ne-am straduit sa il facem cat mai frumos desi suntem departe de casa si de cei dragi. :(


Incep cu cosuletul cu oua rosii si verzi:



...tortuletul de Paste... :


O pozica cu ouale ,tortul si oita barbara =)) (de ciocolata) :


Ca si aperitive am pregatit asa :
Salata boeuf :



Bulete de cascaval(bineinteles =)) ) nici nu se putea fara :



Rulouri de sunca si rulada de cascaval cu sunca :





Si desi eu nu m-am atins veci de carnea de miel anul acesta am pregatit drob de miel si a fost chiar foarte bun :D ; o poza cu platoul cu drob ,bulete de cascaval si rulada.



Nelipsita pasca :



Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu fac Coronita cu mac cand am vazut la
Laura L pe blog ce bine arata ..o pozica cu minunea gustoasa :D :



Prajitura kinder:



Dupa cum v-am spus eu nu am mancat niciodata miel anul acesta fiind prima data cand am pregatit si mancat drob, asa ca am decis ca e de ajuns pentru inceput si in loc de traditionala friptura de miel am servit rulouri din piept de pui si cartofi la cuptor:



Am avut si ciorbica de perisoare insa de zapacita ce am fost am uitat sa fac pozele de final =))
Ultimi si cei mai dragalasi ,aricei mei :D facuti din aluatul ramas de la pasca :

si inca o poza cu puisorii de pe tort :




Retetele detaliate le voi posta in curand.

Etichete: , ,

5 Comments:

Hallo Christina,

Frumoase si gustoase Lucruri ai fäcut.Trebuie cä ai avut multi Musafiri, sau ? Atita mincare..11 Feluri, wow !!!

Salata de Beuf ai aranjato super....ca si restul dealtfel. Kompliment mare

Salutäri Jacktel

22 aprilie 2009 la 23:31  

multumesc mult jacktels!! nici nu mi-am dat seama ca am facut 11 feluri de mancare =))..Intradevar am avut si musafiri insa am incercat sa pregatesc tot ceea ce sa pregateste acasa de Paste traditional intr-o casa romaneasca.

24 aprilie 2009 la 16:18  

In primul rand felicitari pt retetele minunate si gustoase cu care ne delectezi , iar in al doilea rand vreau sa te intreb unde gasesc reteta pt rulada de cascaval cu sunca.arata f bine si la fel ca si rulourile de sunca , sunt mai interensante decat cele obisnuite pe care le pregateam eu...
Ms mult..si bafta pe mai departe!

30 ianuarie 2010 la 06:42  

Anonim,
mii de multumiri! reteta de rulouri de sunca am postat-o insa rulada cu cascaval nu.promit ca o sa caut pozele pe calc si retetuca si am sa o postez.
pupici

30 ianuarie 2010 la 10:48  

mi a placut f mult masa aranjata de tine. se vede ca ai talent.:) m ar interesa prajitura kinder...cum as putea intra in posesia ei?

8 mai 2010 la 06:12  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter