Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Baclava

Premii de la Daniela si Ala

Prajitura cu capsuni si pere

Creamy pasta

Tort de ciocolata

Premii de la Bucatarul maniac

Premii de la Amy

Gnocchi cu piept de pui

Pappardelle cu sos ragu

Primul meu premiu







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Leapsa:"Ce-as fi daca as fi.."
Uite ca am primit si prima leapsa de la furnicuta de Ala.

Tare m-am mai distrat imaginandu-ma fel de fel de obiecte,animale,mancaruri =)), foarte distractiv!multumesc Ala!

Cica leapsa e cam asa:


"Ce-as fi daca as fi..."

O floare: Lacrimioara

Un anotimp: Primavara

O culoare: Maro

Un animal: catel

Un obiect vestimentar: esarfa

O piesa de mobilier: bibleoteca

O piesa muzicala: bad day-Daniel potter

Un vers: I can make it through the rain ;I can stand up once again ...

Un peisaj: rasarit de soare

Un obiect: clepsidra

Un instrument muzical: vioara

Un copac: stejar

Un oras: orasesul natal,Bistrita

Persoana publica: Vin diesel

O persoana apropiata: tati meu

O carte: Before i die-Jenny Downham

Un fel de mancare: papanasi

Un supererou: frodo(stapanul inelelor)

Un fenomen al naturii: vant

O masina: Audi r8

Un fruct: capsunik

O parte a corpului: ochii

Un film: Twilight



Dau mai departe leapsa lui
Daniela,Diamond,Miha,Sava Laura

Etichete:


Free Counter