Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Pasca

Coronita cu nuca si mac

Salata Boeuf

Masa de Paste 2009

Paste fericit!!

Bulete de cascaval

Leapsa:"Ce-as fi daca as fi.."

Baclava

Premii de la Daniela si Ala

Prajitura cu capsuni si pere







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Drob de miel
Drob de miel

Este pentru prima data cand am pregatit drob ,si ce e si mai important e pentru prima oara cand am manancat carne de miel.:D
Nu stiu cum, insa anul asta asa mi s-au sfatuit mie neuronii :) ca vor drob de miel macar sa guste si ei putin sa vada ce gust are, nici cum nu am razbit cu ei asa ca am sunat pe bunica si mi-a dat draga de ea reteta insa din pacate nu am gasit toate cele trebuite :( ;am gasit doar carnea tocata si ficat dar m-am incapatanat si am pregatit drobul doar din ce aveam si a iesit o bunatate..wow nu ma asteptam sa fie asa bun!
Am pregatit asa :

-500 grame carne tocata de miel
-400 grame ficat de miel
-2 oua
-1 legatura patrunjel
-3-4 foi de ceapa
-condimente(in functie de preferintele fiecaruia eu am folosit sare,piper,vegeta si putin chilli)

Preparare :

Fierbeti ficatul de miel cu putina sare.
Cand acesta este fiert il strecurati de apa,il treceti pe sub jet de apa rece apoi il dati prin masina de tocat carne iar daca nu aveti masina de tocat carne(cum nici eu nu am de altfel :D) dati ficatul pe razatoarea mica.



Adaugati carnea tocata..

..si restul condimentelor ..


amestecati bine,bine pana se formeaza o pasta.


Puneti pasta rezultata intr-o tavita captusita cu folie de aluminiu.



Inveliti tot drobul in folie de aluminiu inclusiv deasupra si dati la cuptor pentru aproximativ 45 de minute la 180 grade, dupa care il scoateti luati folia de deasupra si mai lasati la cuptor inca 15-20 de minute pana devine rumen la suprafata.



E foarte bun mai ales cu o salata de sfecla rosie ..sa te lingi pe labute nu alta. ;))
Din pacate asta e singura poza pe care am reusit sa o fac.


Etichete: , ,

2 Comments:

Abia astept sa vina Pastele sa il papa facut de manuta ta.....k deja salivezzzzzzzz

31 ianuarie 2010 la 01:21  

Asteptarea ta a luat sfarsit Anca draga :*! maine ne bagam la un drob de miel pentru tine special!

1 aprilie 2010 la 02:07  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter