Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Tort de ciocolata

Premii de la Bucatarul maniac

Premii de la Amy

Gnocchi cu piept de pui

Pappardelle cu sos ragu

Primul meu premiu

Friptura de porc

Bezele cu crema de ciocolata

Tochitura

Cuib de viespi







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Creamy pasta
Creamy pasta


Am revenit, asa cum va povesteam cu ceva zile in urma cu o noua reteta de paste.
Le-am denumit “Creamy pasta” pentru ca sunt foarte cremoase si foarte,foarte bune; m-am inspirit din reteta de paste Fettucinni Alfredo din carticica mea de bucate insa pe ici pe colo mi-am pus imaginatia la contributie si am adus mici,mari schimbari =))..ei bine ,ce a iesit puteti vedea in poza de mai jos:



Reteta suna cam asa :

Ingrediente :
-o punga paste (300 gr)
-8-10 felii de bacon
-300 grame ciuperci champinione
-400 ml smantana
-150 grame parmezan
-unt
-2 catei de usturoi
-1 lingurita oregano,sare,piper,ulei

Preparare :

Taiati ciupercile(spalate)felii subtiri.

Baconu-l taiati fasii.


Puneti baconul la prajit intr-o tigaie cu foarte putin ulei.



Cand grasimea baconului incepe sa se topeasca adaugati ciupercile,usturoiul razalit si dati focul tare(pentru ca ciupercile sa nu se innabuse ci sa se prajeasca).



Cand ciupercile s-au rumenit bine dati tigaia deoparte.
Pregatiti pastele conform instructiunilor de pe pachet ,le strecurati bine de apa apoi intr-o oala incapatoare puneti putin unt la topit,



Cand untul e topit complet dati focul mai incet si adaugati pastele,parmezanul(pastrati putin parmezan pentru decor).....



apoi adaugati smantana ,amestecati bine.



Adaugati oregano si condimentai cu sare si piper,amestecati bine din nou



La final adaugati ciupercile cu baconul. La foc domol lasati pastele pentru inca 2 minute si....



gata!



Mie personal mi-au placut foarte mult si cu siguranta am sa le mai refac.

Etichete:

2 Comments:

Cristina, arata demential pasta ta, dar fa-ti mila de mine (deh, baba-i chioara, adica eu), nu vad ce-ai scris, ca-i inchis la culoare. Scuze, sper ca nu te-ai suparat. Pupici si spor la bucatarit.

4 aprilie 2009 la 09:23  

Ma bucur daniela ca iti plac cum arata pastele.Cat despre scris habar nu am de ce unora le apare fundalul negru si atunci scrisul este gri(nu se prea vede) mie pesrsonal fundalul apare ca fiind crem deschis (asa l-am pus din setari).Mi-a mai spus un prieten de chestia asta;am sa incerc sa rezolv problema :d.Multumesc tare ca mi-ai spus!pupici

4 aprilie 2009 la 10:28  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter