Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Leapsa:"Ce-as fi daca as fi.."

Baclava

Premii de la Daniela si Ala

Prajitura cu capsuni si pere

Creamy pasta

Tort de ciocolata

Premii de la Bucatarul maniac

Premii de la Amy

Gnocchi cu piept de pui

Pappardelle cu sos ragu







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Bulete de cascaval
Bulete de cascaval


Buletele de cascaval le-am facut pentru prima data ceva luni in urma insa m-am indragostit de ele si de atunci ori de cate ori am musafiri gasesc scuze ca sa le refac :D.
Poza cu mititelele :



Ingrediente :

-300 grame cascaval
-200 grame branza feta
-300 grame mozzarele
-6 linguri faina
-2 oua
-1 praf de copt


Preparare :

Dati mozarela,cascavalul si feta pe razatoare

adaugati ouale,faina,parful de copt...

...se amesteca toate bine cu mixerul,se mai condimenteaza daca mai este cazul.


Din pasta rezultata faceti bilute mici cu mana...



Puneti la incins mult ulei astfel incat buletele sa pluteasca si prajiti bilutele ,aveti insa mare grija pentru ca se prajesc foarte repede.



Cand sunt gata le scoateti pe un servet sa se absoarba surplusul de ulei si gata.
Mie imi plac foarte tare,ies pufoase iar in mijloc sunt goale.

Poza cu sectiunea:









Etichete:

2 Comments:

Incercatille k sunt f bune=p~
Pot sa fiu eu musafiru pt. care le gatesti:>

31 ianuarie 2010 la 00:57  

bineinteles!:* spune numai cand vrei sa fi musafir si se rezolva =))

1 aprilie 2010 la 01:47  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter