Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Cuib de viespi

Papanasi cu ciocolata

Zuppette

Ciorba de pui cu smantana

Prajitura cu nuca si crema caramel

Cartofi Frantuzesti cu sunca presata

Tocanita de mazare

Ciorba de pui cu orez

Shaorma

Pui stifado







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Tochitura
Tochitura


Astazi am castigat lupta cu raceala,dupa ce i-am tras cateva pastile bune am reusit sa evadez din pat =)) si m-am refugiat in bucatarie.
Dupa atatea zile cu ceai si portocale m-am gandit sa ma rasfat cu ‘’de toate’’ :)) asa ca am facut o bunatate de tochitura !Tochitura este o mancare traditionala romaneasca insa reteta difera de la o zona la alta ;eu am transformat-o putin si a iesit asa:



Ingrediente :
Pentru 4 portii

-300 grame carne de porc(de preferat fara grasime)
-2 cepe mari
-1 ardei rosu
-250 gr ciuperci(champinione sau la conserva)
-1 lingura pasta de tomate
-faina de malai grisata(pentru mamaliguta)
-4 oua
-branza sau cascaval
-ulei,sare,piper,vegeta,boia



Preparare:

Taiati ceapa si ardeiul marunt si le caliti cu putin ulei.



Cand ceapa devine aurie puneti carnea taiata cubulete ,



...puneti pasta de tomate,condimentati bine apoi puneti o cana de apa calda(apa trebuie sa depaseasca nivelul carnitei) si lasati totul sa fiarba la foc potrivit.



..Completati din cand in cand cu apa calduta pana cand carnita este aproape fiarta apoi puneti ciupercutele taiate bucatele mai grosute si lasati sa fiarba in continuare pana cand carnea este fiarta complet si s-a format sosuletul.Condimentati daca mai este nevoie cu vegeta ,sare,piper si dati deoparte.





Faceti mamaliguta conform instructiunilor de pe pachet(eu am folosit 1,5 litri de apa pentru 4 portii).
Ouale se pregatesc ochiuri



Asamblare :P

Intr-un bolulet umed puneti din cantitatea de mamaliga apoi rasturnati pe o farfurie...




Deasupra mamaligutei cocotati oul...:)





Puneti carnita cu sosuletul rezultat de jur imprejur si presarati cascaval/branzica deasupra(procedati la fel pentru fiecare portie
Si...voila !


Etichete: ,

2 Comments:

Yammm ce bine arata.

9 iunie 2009 la 04:29  

:D..daca ai sti ce buna e ...:P

9 iunie 2009 la 06:45  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter