Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Ciorba de pui cu orez

Shaorma

Pui stifado

Spanac popey..

Stir fried rice

Pui la cuptor pe sticla

Pizza rulata

Salata de pui cu bacon si cascaval

Ciorba de varza

Ciorba taraneasca







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Tocanita de mazare
Tocanita de mazare

Stand de vorba cu una din surioarele mele zilele astea mi-am adus aminte de
faimoasa tocanita de mazare...de ce spun faimoasa? Fiindca atunci cand eram
prichindel si mai faceam cate o boacana urmatoarea zi
fugeam la magazin cumparam mazare si pregateam tocanita pentru tatal meu in schimbul iertarii.
Poate va intrebati „de ce tocmai mazare?”; ei bine pe atunci descoperisem si eu bucataritul si mai descoperism inca ceva:... ca mazarea se face foarte usor si repede iar tata era fermecat de faptul ca ma straduiam asa mult =)) si bineinteles fermecat de tocanita mea :D .Planul meu „diabolic” dadea roade de fiecare data..
Reteta este urmatoarea:

Ingrediente:

- 2 conserve de mazare
- 3 carnaciori( polonezi sau trandafir)
- 6 bucatele de kaiser(optional)
- 1 ceapa mai durdulie
- 1 ardei
- 2 linguri de faina
- o jumatate de pahar de lapte
- 6-7 linguri smantana


Preparare:

Taiati ceapa si ardeiul marunt si le caliti putin cu ulei;

..cand acestea s-au inmuiat putin puneti bucatile de kaiser si le prajiti putin impreuna cu legumele...


...apoi puneti carnaciorul taiat bucatele mici si mazarea.


......puneti cateva canite de apa(pana apa ajunge la acelasi nivel cu mazarea),condimentati bine cu sare,boia vegeta si lasati sa fiarba aproximativ 12-15 minute apoi puneti smantanica...


...mai lasati sa dea un clocot timp in care faceti un sosulet din cele 2 linguri de faina si laptele si turnati peste mazare...



Lasati sa fiarba putin pana tocanita prinde a se ingrosa si gata papica!


Etichete: ,

2 Comments:

In zilele mele libere ma ocup de treburile casei.
Tocanita este super gustoasa si o recomand sa o probeze cui ii place mazarea.

6 mai 2010 la 03:06  

Este SUPER reteta :D:D:D

2 octombrie 2010 la 12:54  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter