Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Stir fried rice

Pui la cuptor pe sticla

Pizza rulata

Salata de pui cu bacon si cascaval

Ciorba de varza

Ciorba taraneasca

Tocana de legume cu orez

Pizza cu blat din franzela

Cremes cu fructe

Snitel din piept de curcan







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Spanac popey..
Spanac Popey

L-am denumit Popey fiinca de fiecare data cand pregatesc spanac imi amintesc si ma amuz de desenele cu pricina.Reteta asta am invatat-o de la tanti Marioara o foarte priceputa gospodina.
Vorba ei “spanacul se face in felul urmator”:

Ingrediente:

Pentru 3 legaturi de spanac aveti nevoie de
- 100gr. Unt sau margarina
- 3 catei de usturoi
- 2 linguri faina
-400 ml lapte
- condimente(sare ,vegeta)


Preparare:

Spalati bine spanacul ,fiecare frunzulita dupa care il puneti la fiert in apa clocotita cu sare pentru aproximativ 15-20 de minute.
Cand acesta e fiert bine il strecurati si il treceti pe sub jet de apa apoi il tocati marunt ca in poza de mai jos.




Intr-o oala topiti untul sau margarina , cand acesta s-a topit puneti usturoiul pisat.


...apoi puneti faina(untul sau margarina trebuie sa fie fierbinte ca faina sa nu se faca cocoloase).Puneti spanacul si turnati lapticul in reprize fiindca s-ar putea sa nu aveti nevoie de tot laptele sau sa aveti nevoie de putintel mai mult depinde de cat de gros vreti sa iasa sosuletul.



Condimentati bine cu sare ,vegeta si mai lasati la foc mic 5 minute.



E tare bun spanacul cu ochi ....:))

Etichete: ,

5 Comments:

cam banal..:(

29 septembrie 2009 la 05:41  

de ce e banal? e reteta exacta a mamei mele.si e foarte buna

22 ianuarie 2010 la 13:55  

Poate ca e "banala" dar e foarte buna!incearc-o cu incredere!

30 ianuarie 2010 la 11:17  

mie chiar imi place, si in momentul asta l-am terminat de facut, avem mare noroc cu blogo-ul tau Cris....sunt iar numai cu Ale acasa o luna si ne chinuie talentul pe amandoi in bucatarie......cam jumate din retetele de aici le-am pus in practica.......pupici:*

6 aprilie 2011 la 08:08  

E foarte bun! Si eu fac acest sos de spanac.

25 februarie 2014 la 06:25  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter