Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Cartofi Frantuzesti cu sunca presata

Tocanita de mazare

Ciorba de pui cu orez

Shaorma

Pui stifado

Spanac popey..

Stir fried rice

Pui la cuptor pe sticla

Pizza rulata

Salata de pui cu bacon si cascaval







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Prajitura cu nuca si crema caramel
Prajitura cu nuca si caramel



Zilele astea am fost foarte ocupata de parca asta nu ar fi fost de ajuns :)) am avut si ceva probleme de logare cu blogul insa in cele din urma totul s-a rezolvat asa ca m-am gandit sa postez o retetuca dulce,dulce.
Prajitura cu nuca si caramel am gasit-o in revista PRACTIC IN BUCATARIE si cum mie imi place nuca foarte mult am zis ca merita incercata.

Ingrediente:


Pentru blat aveti nevoie de:
-6 albusuri
-200 gr.zahar
-100 gr. nuca macinata
-2 linguri faina
-1 praf de copt
-200 gr.ciocolata alba


Pentru crema aveti nevoie de:
-6 galbenusuri
-12 linguri zahar
-un pliculet vanilie
-1 pachet unt
-2 linguri apa
-200 gr.nuca prajita

Preparare :


Pentru blat procedati in felul urmator : bateti spuma albusul cu zaharul...




……adaugati treptat nuca macinata,faina si praful de copt




compozitia rezultata arata cam asa...



Turnati compozitia intr-o tava unsa cu unt si tapetata cu hartie de copt si o dati la cuptor pentru 25 de minute.



Dupa ce s-a copt ,scoateti blatul si radeti ciocolata alba deasupra,imediat.




Cat se raceste pregatiti crema care se face cam asa : frecati galbenusurile cu 5 linguri de zahar pana devin spuma.



Caramelizati apoi restu de zahar ramas cu vanilia,...

.... adaugati untul si apa si fierbi totul la foc mic.Puneti apoi galbenusurile,amestecati repede,presarati nuca taiata si prajita,omogenizati si lasati pe foc pana crema se ingroasa.


Cand aceaasta s-a ingrosat o luati de pe foc,lasati-o sa se raceasca putin apoi o intindeti repede peste blat o dati la rece.


Prajiturica este foarte dulce si seamana tare cu halvaua.





Etichete: ,

7 Comments:

buna rau de tot,super super buna, cea mai buna
merita sa o incercati si sigur nu veti regreta

16 ianuarie 2010 la 04:47  

am uitat, daca se pune frisca peste crema caramel e mult mai gustoasa si bineinteles mult mai aspectuoasa si mai potrivita pentru o zi festiva

16 ianuarie 2010 la 04:48  

Data viitoare o sa fie cu frisca :D
Cred ca e mult mai buna asa!ms de sugestie
:*

30 ianuarie 2010 la 10:50  

foarte buna si eu o fac de vreo 2 ani la fiecare sarbatoare ,nu am incercat cu frisca dar o sa incerc
un deliciu

6 februarie 2010 la 01:44  

prajitura asta o fac de cativa ani.e preferata familiei.reteta este mai veche.am descoperit-o intr-o carte de bucate!merita facuta,dar atentie la crema!

10 octombrie 2010 la 07:45  

Da este foarte buna

9 aprilie 2011 la 02:06  

de ce spui ''atentie la crema''?

sa fim atente la ce?

29 august 2012 la 08:03  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter