Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Zuppette

Ciorba de pui cu smantana

Prajitura cu nuca si crema caramel

Cartofi Frantuzesti cu sunca presata

Tocanita de mazare

Ciorba de pui cu orez

Shaorma

Pui stifado

Spanac popey..

Stir fried rice







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Papanasi cu ciocolata
Papanasi cu ciocolata

Daca ar fi sa fac un top al deserturilor cu siguranta as pune papanasi pe locul 1,…2 si 3 :D.Nu sunt fana a dulciurilor insa atunci cand vine vorba de papanasi uit sa ma opresc din papat :)).
Nici nu mai stiu de unde am reteta pe care o folosesc de ceva ani si care a iesit foarte bine de fiecare data.



Reteta e cam asa :
Ingrediente :

Pentru o portie de 10-11 papanasi aveti nevoie de :
-250 gr branza de vaci
-2 oua
-6 linguri zahar
-1 pliculet zahar vanilat
-1 praf de copt
-faina cat cuprinde

Pentru ornat :
-smantana
-nutella



Preparare :

Amestecati bine ouale cu zaharul si branzica de vaci, adaugati vanilia(la mine in poza nr.2 o sa observati ca am pus pasta de boabe de vanilie fiindca nu mai aveam pe acasa zahar vanilinat) praful de copt,apoi putin cate putin puneti faina pana cand aluatul devine elastic poza nr 4.




Aluatul fiind facut va apucati de formati mingiute cu mana umeda pe care le gauriti la mijloc cu degetelul.



Intr-o tava cu mult ulei de floarea soarelui prajiti bine papanasii pe ambele parti dupa care ii scoateti pe un servetel ca sa absoarba surplusul de ulei.


ornati dupa bunul plac.Ai mei i-am ornat cu smantana si muulta ciocolata...




buni!buni!buni!

Etichete: ,

5 Comments:

Cu toate ca mie nu-mi plac absolut deloc combinatia de dulciuri cu branza, de orice fel .....pot spune ca arata foarte bine papanasi tai.

27 martie 2009 la 12:21  

multumesc mult vicky!!sa sti ca sunt si foarte foarte gustosi :D

30 martie 2009 la 16:21  

Arata foarte bine.Mie imi plac foarte mult papanasii, dar in varianta cu ciocolata nu am mancat, interesanta reteta.

16 decembrie 2009 la 06:38  

e si foarte buna Ramo!problema e la partea cu caloriile...

30 ianuarie 2010 la 11:35  

cam cat aluat? is incepatoare si nu merge la mine "cat cuprinde"...

24 februarie 2016 la 03:35  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter