Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Bezele cu crema de ciocolata

Tochitura

Cuib de viespi

Papanasi cu ciocolata

Zuppette

Ciorba de pui cu smantana

Prajitura cu nuca si crema caramel

Cartofi Frantuzesti cu sunca presata

Tocanita de mazare

Ciorba de pui cu orez







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Friptura de porc
Friptura de porc cu vin

Seara trecuta m-a intrebat un prieten daca eu mananc carne de porc,raspunsul a fost : da ,si totusi prefer carnea de pasare si tonul meu la conserva :)).M-a lasat cam nedumerita fiindca nu stiam de ce intreaba asta insa dupa ce am tras o geana pe blog m-am prins ; eu chiar nu aveam nici o reteta la aceasta categorie asa ca m-am gandit sa fac ceva bun,bun ; si ce e mai bun de cat o fripturica de porc ?...desertul :)) !..asa si am facut o fripturica :




Ingrediente :

-700 gr carne porc
-150 ml vin rosu
-100 ml pasta de rosii
-20 ml ulei
-20 ml apa
-un plic cimbru sau o legatura
-1 ardei gras rosu
-sare,piper,vegeta




Preparare :

Crestati carnea bucati medii apoi o bateti pe ambele parti cu ciocanelu pentru snitele, condimentati bine,bine cu sare ,piper,vegeta si cimbru.




Intr-o tava unsa cu putin ulei asezati bucatiile de carne ,ardeiul taiat feli grosute



Se prepara un sos din :
ulei ,apa,vin si sosul de tomate si se toarna totul peste friptura.
Se condimenteaza cu putina sare si se da la cuptor pentru 1 ora(timpul poate varia in functie de carne,asa ca nu ezitati sa verificati) la 180 de grade.



Noi am servit fripturica cu cartofi piure si moraturi insa merge foarte bine si numai cu mamaliguta.






Etichete: ,

3 Comments:

mi-ai dat o idee foarte bune pentru cina din seara asta

5 decembrie 2009 la 08:54  

;) ma bucur!sper ca ti-a placut!
:*

30 ianuarie 2010 la 11:06  

Excelenta reteta! Mi-am surprins sotul intr-un mod mai mult decat placut ;). Multumim!!!

30 martie 2011 la 13:09  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter