Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Tocanita de mazare

Ciorba de pui cu orez

Shaorma

Pui stifado

Spanac popey..

Stir fried rice

Pui la cuptor pe sticla

Pizza rulata

Salata de pui cu bacon si cascaval

Ciorba de varza







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Cartofi Frantuzesti cu sunca presata
Cartofi frantuzesti cu sunca presata

Reteta de cartofi frantuzesti am invatat-o de la mama mea cu mult timp in urma.
Ne placeau tare mult mai ales cand ii faceam cu branzica de la tara.
De data asta insa am schimbat putin reteta si am pus si putina sunca.Nu stiu exact sa va zic ce m-a apucat fiindca personal nu ma dau in vant dupa carnita.
Reteta suna cam asa:

Ingrediente :

(pentru 3-4 portii)
-8 Cartofi fierti sau copti in cuptor(eu ii prefer pe cei copti in cuptor)-4 oua fierte tare
-1 ou crud
-400 ml. smantana
-200 gr. Cascaval sau branzica
-250 gr.sunca presata
-sare,piper,vegeta,boia,ulei



Preparare:

Ungeti o tava cu putin ulei sau unt si apoi incepeti sa asezati in straturi cartofii(taiati rondele),ouale(taiate rondele),sunca(taiata cubulete) si cascaval apoi condimentati cu putina sare si piper si incepeti din nou sa puneti un strat de cartofi unul de oua,sunca si terminati cu stratul de cascaval.



Amestecati smantana cu oul crud ,sare,vegeta,piper,boia.....




...si turnati totul deasupra.Dati la cuptor pentru aproximativ o jumatate de ora la 190 de grade si cam atat a fost..



Cand sunt rumeni bine deasupra scoateti tavita de la cuptor si serviti.


....



Etichete: ,

11 Comments:

Delicios! Felicitari pentru prezentare. Pupici.

15 martie 2009 la 11:01  

multumesc tare mult marcela!zilele astea am sa iti fac o vizita pe blog fiindca am vazut acol o retetuca de negresa care mi-a tras cu ochiul!te pup

19 martie 2009 la 08:13  

Foarte frumos si apetisant.

27 martie 2009 la 12:22  

multumesc vicky!:*:*

9 iunie 2009 la 06:59  

o porcarie
mancati cacat
vai de voi
si de mama voastra

9 iunie 2009 la 11:07  

Anonim,
nu vad care e legatura intre ce am postat eu aici si ce imi zici tu :p...ma rog sti vb aia? : Mare e gradina Domnului si....!
Ms de comment oricum!

11 iunie 2009 la 05:03  

faima reteta yuumy

4 august 2009 la 04:56  

faina scuze.. intradevar pare a fi delicioasa

4 august 2009 la 04:57  

Multumesc

30 ianuarie 2010 la 11:12  

mersi, arata bine, tre sa o incerc si eu

7 iunie 2010 la 17:55  

incercati sa puneti cateva rondele de ceapa intre cartofi pt ca are un gust formidabil coapta iar smantana incercati fara ou si pusa deasupra doar cand cartofi sunt copti si apoi lasati inapoi in cuptor pana se rumeneste cartofi ar fi bn acoperiti cu staniol pt un gust ami bun iar un soric de la slanina intre ei nu ar face decat s-ai faca mai gustosi deasupra cateva fasii de slanina sunt excelente pentru a nu lasa cartofi sa se usuce iar dupa ce sunt coapte nici no sa iti dai seama ca au fost acolo

17 septembrie 2010 la 10:57  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter