Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Ciorba de varza

Ciorba taraneasca

Tocana de legume cu orez

Pizza cu blat din franzela

Cremes cu fructe

Snitel din piept de curcan

Prajitura "Malai in lapte"







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Salata de pui cu bacon si cascaval
Salata de pui cu bacon si cascaval

Aceasta reteta am preparat-o din dorinta de-a avea ceva "homemade" si simplu de preparat la pranz.
Fara nici o indrumare am ales ceea ce mai avem prin casa si uite ce a iesit:

Ingrediente

-200 gr piept pui
-3 bucatele bacon afumat
-o conserva ciuperci
-cascaval ras
-2 linguti maioneza
-1/2 ardei
-ulei,sare,piper


Preparare:

Taiati pieptul de pui cubulete mici condimentati bine,stropiti cu putin ulei (de masline daca aveti daca nu este foarte bun si cel de floarea soarelui sau vegetal) si dati la cuptor aproximativ 10-15 min. la 200 de grade.

Intre timp prajiti baconul intr-o tava de preferat fara ulei pt ca are destula grasime,dupa ce s-a prajit bine pe ambele parti il taiati marunt.


Dupa ce ati scos puiul de la cuptor puneti ardeiul,carnita de pui si baconul intr-un bol..



..adaugati ciupercile si cascavalul...




...dupa care puneti maioneza.Amestecati bine totul,mai condimentati daca este cazul si gata!...





Noi am servit cu paine prajita si salata verde insa merge de minune si cu o salata de rosii:).

Etichete:

4 Comments:

Bine te-am gasit, Cristina!!! :)
Foooarte apetisanta salatuta ta, felicitari pentru ingenioasa idee! ;)
Spor la bucatarit...si mersi mult de vizita! :)
Mai vorbim! :P

27 februarie 2009 la 11:23  

buna Laura! sa sti ca abia acum am inceput sa ma obisnuiesc si eu ce si cum se intampla..se pare ca commentul tau e de ceva vreme insa eu abia acum l-am descoperi:D..
iti multumesc inca o data pentru urari!!esti o dulce!!
mai vb ;)

9 martie 2009 la 18:08  

Mama mia, ce bine arata salata, am sa fac si eu super.

9 iunie 2009 la 04:23  

hello again..
Hmm arata bine.. mi cam frica sa ma apuc :)) hehe

11 mai 2010 la 05:47  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter