Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?













<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Prajitura "Malai in lapte"
Prajitura cu faina de malai

Este prajitura copilariei mele...imi aduc aminte si acum de verile petrecute la bunici si cat de bucuroasa eram cand cocea bunica in cuptor pt mine „prajitura cu jantulita” –asa o denumisem atunci....
Ma tot gandisem zilele astea la ea asa ca numai decat am luat telefonul si am intrebat-o pe bunica daca se poate face si „altfel” fiinda reteta de baza este cu jintita de oi ceea ce pt mine e imposibil de gasit aici unde sunt acum...departe de casa. Zis si facut! bunica a zis ca o alternativa ar putea fi sana; asa ca am dat fuguta la magazin am cumparat toate cele trebuite si mi-am pregatit o bunaciune de prajitura!!:))



Ingrediente

-1 sana
-1 unt (pe care il bati spuma din timp cu 50 gr zahar pudra si lasati la temperatura camerei cca 30 de minute)
-3 linguri smantana
-2 oua
-1 cana si jumatate de faina de malai
-1 cana de faina alba
-1 cana de zahar
-1 praf de copt si 1 vanilie sau esenta de vanilie























Preparare:


Se amesteca bine ouale cu zaharul dupa care se adauga untul.


Dupa ce s-au incorporat bine ouale se adauga sana,smantana,vanilia si putin cate


putin punem cele doua cantitati de faina si praful de copt.....






























...trebuie sa rezulte un amestec curgator.


Daca este prea tare puteti adauga putin lapte


De altfel daca credeti ca nu este destul de dulce mai puteti adauga zahar...

























...ungeti o tava bine cu unt si turnati compozitia...








..dati la cuptor cca.1h .In prima jumatate de ora lasati temperatura la 175 de grade,dupa 20-30 de minute cresteti temperatura la 200C.Cand aceasta are o consistenta destul de tare si devine aurie e numai buna de papat...







..si o bucatica pentru voi.. :)








Etichete: ,

12 Comments:

Icy Ally,
multumesc de aprecieri!;))
pupici

8 mai 2009 la 17:16  

sunt departe de casa si eu si imi era dor de o prajitura de malai cum facea bunica mea..am facut jumate gramaj reteta ta dar putin schimbata..untul lam topit umpic si lam frecat cu zahar normal am mai pus si lapte...cand am scoso de la cuptor mam speriat ca era cam moale,umeda..dar dupa ce sa racit sa facut f buna..multumesc de reteta...pupik:)

21 ianuarie 2010 la 02:10  

Ina,ce bine ca ti-a iesit prajiturica!
sa sti ca si eu sunt departe de casa...si doar retetele bunici imi mai alina cateodata dorul de casa si de copilarie...:d

30 ianuarie 2010 la 10:46  

felicitari CRISTINA. super bune retetele tale.

1 februarie 2010 la 12:39  

In loc de sana ce pot pune? si eu sunt departe de casa :(

Diana

16 martie 2010 la 04:13  

buna diana,
In loc de sana poti folosi orice fel de iaurt natural(sa nu fie dulce sau de fructe) cat mai acrisor e ft bun.iti tin pumnii daca o sa incerci prajiturica si astept sa imi zici ce ti-a iesit.
pupic

16 martie 2010 la 12:05  

Am s-o incerc cat de curand, weekendul asta! iaurt grecesc oare e ok? si ce cantitate?

Diana

16 martie 2010 la 15:44  

Diana,
ce tare ma bucur ca vrei sa faci pana la urma prajiturica :D;
Iaurtul grecesc e ideal iar cantitatea e de 400 ml.Sper sa iti fie de ajutor,sa sti ca astept cu nerabdare sa imi spui daca iti place!

18 martie 2010 la 01:44  

Am facut-o!! buna buna...am tinut-o doar 35-40 de minute la cuptor ca s-a cam bronzat, si am pus 3 plicuri de vanilie. Nu stiu de ce ma asteptam sa se topeasca cumva malaiul :D. Au papat si amicii!

Diana

20 martie 2010 la 07:30  

Diana scumpa,sunt foarte happy ca ti-a iesit prajitura si ca ti-a placut!Cred ca a iesit foarte aromata de la zaharul vanila..hmm ce pofta si ce idei imi dai..
Sa sti ca si eu am crezut prima data ca nu am s-o scot veci din tava si ca o sa fie o mamaliga dulce dar a iesit bine si buna:D..poate daca aveam si eu ca si bunica cuptor de caramida era si mai si..:D
Pupic si te mai astept in vizita!

20 martie 2010 la 13:31  

Am incercat aceasta reteta, este super bunaaaa,ne-am bucurat de ea ca si copiii, dimineata a fost cel mai bun mic dejun alaturi de o cana de lapte cald.Multumesc pentru aceasta reteta!!!!:)

21 februarie 2012 la 05:21  

complimenti reteta f f f f buna!!!multumesc multttttttttttt

29 februarie 2012 la 09:59  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter