Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Salata de pui cu bacon si cascaval

Ciorba de varza

Ciorba taraneasca

Tocana de legume cu orez

Pizza cu blat din franzela

Cremes cu fructe

Snitel din piept de curcan

Prajitura "Malai in lapte"







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Pizza rulata
PIZZA RULATA

Reteta am gasit-o pe un forum si tare interesanta mi s-a parut asa ca am zis ca merita sa o incerc; si uite ce a iesit..

Ingrediente:

Aluat:
-800 g faina alba
-150 ml ulei masline(in cazul in care nu aveti puteti folosi si ulei de floarea soarelui insa uleiul de masline o face mai aromata)
-20 g drojdie
-420 ml apa
-1/2 lingura de sare

Umplutura:

Puteti pune ce doriti
Eu am folosit urmatoarele ingrediente:
-150 gr. Cascaval
-sunca
-1 rosie mai marisoara
-ceapa verde
-oregano
-sare,piper

Preparare:


Dizolvam drojdia in putina apa calduta impreuna cu sarea,punem peste faina si amestecam bine,adaugam uleiul si restu de apa calduta.Framantam bine pana obtinem un aluat elastic.
Lasati la dospit la caldurica cca 1h.




Dupa ce a dospit aluatul l-am impartit in doua si am intins 2 foi pe care le-am acoperit cu cascavalul,sunca,rosia (taiata feliute),ceapa( taiata marunt), peste am presarat oregano si am condimentat bine cu sare si piper.










Am rulat pizza si am mai lasat la dospit inca 10 min dupa care am uns cu putin ulei de masline si am dat la cuptor la 200C.












Ca sa nu se intareasca in exterior puteti pune un vas cu apa in cuptor.
Cand e coapta acoperiti cu un prosop sau servet mare.



Asa arata a -2-a zi cand am papat-o :)...

.



delicioasa!!!se poate pastra pana la 2 zile e foarte,foarte buna si a 2 zi.




Etichete:

2 Comments:

Wow, tocmai mi-ai deschis ochii!!

Sotul e fan pizza, prea fan as zice eu, si decat sa cumpere de pe strada, prefer sa-i fac eu. In felul asta o poate lua cu el la servici! Rece cum e la gust?

Diana

18 martie 2010 la 13:29  

Dienus,
Rece parca e si mai buna (parerea mea si a celor care au incercat-o),noi o facem mai mereu pt pachetelul de la munca iar mie personal imi place tare mult varianta cu mozzarella ,rosii si busuioc.
Pupici ,o zi faina!

20 martie 2010 la 13:35  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter