Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Cremes cu fructe

Snitel din piept de curcan

Prajitura "Malai in lapte"







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Pizza cu blat din franzela
Pizza cu blat din franzela:


Cu cateva luni in urma am gasit reteta de pizza cu franzela pe blogul minunat al lui TEO; o reteta de mult uitata care tare ma bucura in copilarie...
Dupa parerea mea aceasta reteta e una dintre cele mai simple retete de pizza.
Ca si ingrediente puteti folosi absolut orice va place pe pizza; eu pentru ca eram in mare graba am folosit ce mai aveam prin frigider ramas si uite ce a iesit:

Ingrediente:



-cateva felii de franzela(in functie de cat de mare este tava)
-o canita cu lapte
-sos de tomate
-putin unt sau margarina
-6 felii sunca , salam(taiat cubulete)
-ceapa,ardei
-o conserva de ciuperci
-cascaval
-2 oua

-sare,piper,vegeta,oregano




Preparare:

Se unge tava bine cu unt sau margarina;puteti folosi folie de aluminiu daca credeti ca se va lipi de tava,eu nu folosesc fiindca tavita mea e ft buna si nu am probleme cu ea.
Se umezesc feliile de paine cu laptic(atentie nu foarte tare ca riscati sa va iasa blatul prea moale) si le asezati in tava fara sa lasati spatiu intre ele.





Eu am folosit doua tipuri de paine(franzela si "paine pt sandwich-uri") pentru ca feliile de paine erau foarte subtiri; asa ca am pus doua straturi de paine unu peste altu.

...Ungeti bine blatul cu sos de rosii si presarati oregano...




puneti pe fiecare felie de paine cate o felie de sunca......




....puneti ceapa intr-o cratita cu ulei la calit impreuna cu ardeiul, salamul,ciupercutele,sare ,piper ,vegeta.Lasati compozitia cca. 5 min. pe foc dupa care puneti totul peste blatul de franzela.




.... presarati cascavalul si puneti deasupra cele 2 oua batute bine cu putin lapte si se baga la cuptor.


La cuptor se tine cca. 20-25 de minute sau pana cand cascavalul devine auriu.







Dupa ce ati scos din cuptor lasati sa se raceasca putin si serviti...e foarte buna si calduta dar si rece!!!


yummmm.....yummmmm

Etichete:

3 Comments:

Am facut si eu pizza cu blat de paine doar ca am facut-o ceva mai simpla caci am probat sa vad cum iese la cuptorul cu microunde.

9 iunie 2009 la 04:27  

e super asai?;)) eu am pus cam tot frigiderul in tava =))..asa se intampla cand ti-e foame :))

9 iunie 2009 la 06:40  

yami -yami e buna merci Cristina acum stiu ce voi gati in seara asta

30 aprilie 2010 la 11:48  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter