Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Snitel din piept de curcan

Prajitura "Malai in lapte"







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Cremes cu fructe
Cremes cu fructe


Pt ca imi era tare pofta de un cremes dar in acelasi timp parca imi suradea si ideea unei tarte cu fructe…am decis sa combin cele 2 retete si a iesit „Cremes cu fructe” :)
Bineinteles ca din comoditate foile si crema nu sunt „homemade” asa ca am mers pe urmatoarea varianta:

Ingrediente:
-2 foi de cremes(eu am folosit foi de foietaj pt ca nu gasisem foi de cremes)
-2 budinci de vanilie
-1 crema de vanilie pentru prajituri
-1 plic gelatina/jeleu de capsuni
-un compot de fructe
-capsuni,portocale,kiwi si struguri





Mod de preparare:

In timp ce la cuptor se coceau cele 2 foi "conform instructiunilor de pe pachet":)), am pregatit cele 2 budinci cu doar cu 700 de ml de lapte pentru ai da o consistenta mai groasa.



....am pus budinca la racit si am preparat crema de vanilie conform instructiunilor de pe pachet...




....dupa ce s-a racit budinca am combinat-o impreuna cu crema de vanilie si compotul de fructe.





Cu jumatate de compozitie am umplut cele 2 foi (reci) iar ceealalta jumatate am pus-o deasupra.
Am ornat cu fructe si gelatina ,dupa care am lasat-o la rece pentru 3 ore.






......asa arata o felie de praji la final...





.........si o felie pentru voi;)......

Etichete: ,

4 Comments:

Minunat cremesul Cristinuta!Pupici.

7 mai 2009 la 09:34  

multumesc Marcela!esti o dulce :*
pupici ,ma bucur ca iti place cremesul ;))

7 mai 2009 la 16:45  

ha ha ce bine arata

6 februarie 2010 la 07:28  

ha ha ce bine arata te sti bine pupici

6 februarie 2010 la 07:29  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter