Pasca



Seminee StilArt

Reprezint Transilvania in recensamantul Bloggerilor







ShoutMix chat widget





Want this widget?







Ciorba taraneasca

Tocana de legume cu orez

Pizza cu blat din franzela

Cremes cu fructe

Snitel din piept de curcan

Prajitura "Malai in lapte"







<$Bun venit pe blogul meu!!!$>
Ciorba de varza
Ciorba de varza

Din zecile de retete pe care le-am incercat raman cu desavarsire fidela retetei de ciorba de varza pe care o pregatea bunica in zilele de post.
E foarte buna si foarte usor de pregatit!

Ingrediente:

- o varza de marime medie
- 3-4 litri apa
- 2-3 morcovi
- 1 ceapa
- 1 ardei
- 5-6 linguri de pasta de rosii concentrata diluata cu putina apa(sau daca sunteti mai norocosi si aveti bulion, este super)
- patrunjel,cimbru,sare,piper si putin ulei


Preparare:

Taiati ceapa si ardeiul marunt; morcovul cubulete sau rondele(dupa preferinta) iar varza fasii subtiri(in cazul in care nu aveti timp puteti sa o dati pe razatoarea mare).
Intr-o cratita puneti putin ulei la incalzit,adaugati ceapa,ardeiul si morcovul si caliti-le bine impreuna pana cand ceapa devine aurie.

Cand ceapa devine aurie adaugati apa si condimentati cu putina sare si vegeta.
Intre timp amestecati bine varza cu sare si piper,de altfel eu prefer sa pun si putin chilli care face ciorbita putin mai picanta.


Cand apa a dat in clocot adaugati varza si cimbrul.Lasati sa fiarba insa atentie nu mai mult de 5-10 min(pana cand aceasta devine moale si nu sfaramicioasa); dupa care punem pasta de rosii sau bulionul, presarati patrunjelul mai condimentati daca e cazul si.....gata ciorbita!!!



....serviti cu multa smantanica si de ce nu si un ardei iute pentru cei carora le place viata mai picanta:)...


Etichete: ,

6 Comments:

buna. poti sami trimiti recetele la adresa de email?

23 decembrie 2009 la 06:26  

Bineinteles ca pot; daca te mai intereseaza spune si am sa iti dau emailul meu ca sa vb(nu de alta dar raspunsul meu s-a cam lasat asteptat :D)
:*

30 ianuarie 2010 la 10:57  

Buna!

Am incercat reteta si mi-a iesit o ciorba f buna....multumesc!

5 aprilie 2011 la 02:40  

Acuma am savurat putin din delicioasa ciorba... Merita incercata. Ms de reteta

13 decembrie 2011 la 04:31  

Mi s-a făcut o poftă citind reţeta ta... Este cam complicată pentru sufleţelul meu dar o mai simplific eu, nu-i nici o problemă...

26 septembrie 2013 la 04:00  

Am avut noroc si am ajuns pe blog-ul tau, cautam o reteta de ciorba de varza.
E inca pe foc, dar sunt singura ca va fi foarte buna.
Multumesc pentru reteta!

1 noiembrie 2013 la 12:44  

Trimiteți un comentariu

<< Home


Free Counter